Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 22 / 74
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [21]
1:
80 % [17]
2:
19 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [21]
1:
80 % [17]
2:
19 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Srozumitelné a zábavné. Hodně coca-coly, vtipu a házení křídy. Snad nejlepší přednášky za LS.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Byly dobře organizované, přehledné. Dalo se jim porozumět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky byly velmi užitečné a srozumitelné.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Vyplatí se chodit a ani to moc nebolí.
      Aleš Suchomel
    • Stand up komedie u které se toho spoustu naučíte.
      Jana Šošková
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
    • Látka byla odpřednášena tak výborně, že nebylo potřeba dalších zdrojů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je dobré projít si testy z minulých let, které jsou na stránkách Ph.D. Dvořákové.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Testy z dřívějších ročníků na stránkách paní Dvořákové.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápisky z přednášek doplněné drobnými poznámkami ze skript.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • používala jsem i skripta, ze kterých jsem brala hlavně názvy vět. Taky jsem v nich hledala některé podrobnosti, které se při přednášce neříkali.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skripta paní Dvořákové, pdf soubory s příklady ze stránek pana Ambrože a paní Dvořákové.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Používal jsem skripta a fotky poznámek ostatních, poněvadž jsem nechodil na přednášky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednáška je vedena dostatečně kvalitně na to, aby byl člověk schopen udělat si dostatečné zápisky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Testy Bálkové jsou určitě úžasný zdroj, ale pozor některé typy otázek s v nich neobjevují.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zápisky + příklady od doktora Ambrože
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Super skripta, akorát chce pohlídat, aby se toho člověk na zkoušku neučil zbytečně moc.
      Aleš Suchomel
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
    • Tak akorát obtížná zkouška. Na projití nemusíte znát důkazy. Pokud jdete k ústní části, která je až druhý den, tak je pan zkoušející velmi milý a případně i popostrčí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Testy byly objektivně hodnocené, všechny termíny podobně obtížné. Pokud člověk učivu rozuměl, nebyl problém test zvládnout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • podobně jako v prvním semestru - písemná část je poměrně jednoduchá, kdo chce ale lepší známku z ústní se musí velice pečlivě připravit
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Doporučuji se alespoň trochu podívat i na věci z minulého semestru. Mohou se totiž objevit u zkoušky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • První termíny jsou lehčí. Zkouška není jednoduchá (více díky podmínkám než látce), ale zvládnutelné a férová. Ústní část pohodová. Pokud aspoň něco dělat během semestru, dá se naučit za pár dní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška odpovídající úrovni předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokud se student na zkoušku opravdu připravil, neměl problém projít.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Nebylo to úplně lehké, ale vše se dalo naučit, zkouška byla objektivní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Některé věci byli nastaveny tak, že je musel zkoušený vymyslet a nedalo se na ně přímo naučit. Jinak otázky byly jasně dané a srozumitelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokud spočítáte typově všechny příklady a naučíte se teorii, je zkouška poměrně snadná. K ústní se jde dobrovolně další den, pouze kvůli zlepšení známky, pokud máte C a lépe.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Hranice úspěšnosti pro E (66%) mi přišla trochu vysoká.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Zvláštní známkovací systém, jednoznačně více záleží na teorii.
      Aleš Suchomel
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
    • Skvěle podané přednášky, vše srozumitelně zapisoval na tabuli, takže mi ke zkoušce stačilo učit se z poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vše včetně důkazů srozumitelně vysvětlí a ještě k tomu zábavnou formou. Tempo je tak akorát, člověk se stihne nad přednášenou látkou zamyslet. Jeho přesné házení křídou na tabuli je nezapomenutelné. Byly to jedny z mých nejoblíbenějších hodin.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • přehledný zápis, zábavný projev
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Energii a smysl pro humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nasazení, schopnost improvizace, je nápomocný
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Smysl pro humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Srozumitelnost. Strukturovaný výklad. Nadšení. Otevřenost. Ochota odpovědět a vysvětlit. Přátelská atmosféra. Spolupráce s publikem. Neuvěřitelný smysl pro humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je vtipný a snadno se dá látka pochopit. Neztratí se ve vlastním výkladu a když už jo, tak to dokáže obrátit ve svůj prospěch. Přednášky měly dobrou strukturu a nebyly chaotické
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Oceňuji velmi záživný výklad látky na přednáškách. Přednášky pana Ambrože byly jedny z nejlepších. Srozumitelné vysvětlení celé látky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápal, není monotónní, předá veškeré znalosti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Živost, spolupráci se studenty.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Srozumitelný, někdy i vtipně podávaný výklad v ideálním tempu.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Smysl pro humor, energie, nenudí.
      Aleš Suchomel
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • nic mě nenapadá
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas nečitelné písmo ze zadních řad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Svou obvyklou plechovku Coca-Coly nahradil pan doktor Ambrož v začátcích semestru Kofolou. Těžko jsem to nesl.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Občas pokulhával zápis. Nebylo přesně jasné co k čemu patří.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan přednášející by mohl zlepšit hod křídou. Alespoň z poloviny případů potřeboval na zásah nějaké věty, napsané vysoko na tabuli, více než jeden hod.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • První přednášející, kde jsem si bohatě vystačil ze sešitem s poznámkami z přednášek.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [21]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [15]: 90%-100%
  • 2 : 19 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 4 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 4 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [31]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [12]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [5]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 9 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [20]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [21]

Průměr odpovědi: 1.19

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [17]: 1 (výborný)
  • 2 : 19 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5