Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Bezděková Iva Ing. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 16
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Milá cvičící a velice pozitivní cvičící. Látce rozumí je schopna ji interpretovat dál, u tabule pomáhá.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Pan Jizba je ochoten vysvětlit problém a poskytnout konzultace. Většinou ale ze třídy vypálí tak rychle, že ho člověk ani nestihne požádat :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Príjemnosť cvičení, bez hrotenia a mučenia. Všetko potrebné sme sa dozvedeli a to je to, čo treba.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • pohodový přístup a vysvětlování
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přípravu, komplexnost probíraného učiva, pozitivní naladění
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nemám nic
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Ačkoliv mnozí oceňují techniku vyvolávání přes posloupnosti, úvodním výkladem (v kombinaci s pozdním příchodem) se podle mě jen ztrácí čas. V součtu se ztratí tak 2 cvičení, takže není divu, že poslední kapitola se tam vůbec neprobere. Neuškodilo by zvolit méně komplikované postupy. Když p. Jizba po odvozování přes 2 tabule prohlásí "tohle stejně zanedbáme", nejradši bych po něm skočila.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Věnovat více času jizbovým příkladům by nebylo od věci
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • fajn
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [1]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 16 % [1]: velmi lehký