[02TER] Termika a molekulová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 30 / 174
- Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 174 studentů.
- Ukončilo předmět: 88 studentů.
- Průchodnost: 50 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
-
na přednáškách jsou pěkné pokusystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prakticky celé je to o diferenciálních formách, jak to člověku dojde má prakticky vyhráno. Pak už jen napočítat příklady.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět navazující na středoškolskou termodynamiku, stěžejní jsou převážně cvičenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět, ve kterém se klade mnohem větší důraz na příklady než na teorii.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Moc jsem tomu nerozuměl. Užívaný matematický aparát o dost předbíhal a tudíž se člověk musel učit dost zpaměti a málo rozuměl.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poměrně zajímavý předmět, důraz kladen především na příkladystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poměrně zajímavý předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavý a poměrně dobře zvládnutelný předmětstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
byla to velmi potřebná látka, dozvěděli jsme se, kde všude se termika využívástudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět mi celkově moc zajímavý nepřišel.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice zajímavý předmětstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Základy termodynamiky, dlouho se člověk plácá v tom začátku a ty zajímavé věci se pak prosviští...a špatně pochopí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Asi nejlehčí fyzika v prváku ( ale ne lehká ). Více ""matematická"" což mi vyhovovalo. Jinak pokud vám bude řečeno, že v září budou 3 termíny, opusťte představu, že musí být každý v jiný týden ( U nás byly všechny 3 v jednom týdnu).studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nic.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Termika mě absolutně nezaujala.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nejnezáživnější předmět druhého semestru.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Jeden z těch lehčích předmětů, i když má taky svá úskalí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úplně jsem nepochopil cíl tohoto předmětu. Něco mi přišlo jako středoškolské ucivo a něco tak ze 3. ročníku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hodne obsahu, nevysvetleneho dostatecne do hloubkystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Základ pro další studium EJČF.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Strašná škoda, že přednášky jsou na matfyzu, ale zase jsme viděli plno zajímavých pokusů.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Tak nějak mi přišlo, že na tomto předmětu nikomu nezáleží.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Zaujímavý predmet, ale pri dokazovaní identít a úplných diferenciálov si hovorím, ako toto preboha súvisí s reálnym svetom.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Všechno bylo dobřestudijní průměr: neuveden
-
příjemný předmět, kde člověk už na přednášce pochopí, o čem je řečstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Část předmětu je postavena na matematice která není vysvětlenastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
klid před bouřístudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [30]
Průměr odpovědi: 2.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [15]: 2
- 3 : 20 % [6]: 3
- 4 : 13 % [4]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [30]
Průměr odpovědi: 1.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 73 % [22]: ano
- 3 : 10 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká