Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 30 / 174
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 174 studentů.
  • Ukončilo předmět: 88 studentů.
  • Průchodnost: 50 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
    • na přednáškách jsou pěkné pokusy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prakticky celé je to o diferenciálních formách, jak to člověku dojde má prakticky vyhráno. Pak už jen napočítat příklady.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět navazující na středoškolskou termodynamiku, stěžejní jsou převážně cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět, ve kterém se klade mnohem větší důraz na příklady než na teorii.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Moc jsem tomu nerozuměl. Užívaný matematický aparát o dost předbíhal a tudíž se člověk musel učit dost zpaměti a málo rozuměl.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poměrně zajímavý předmět, důraz kladen především na příklady
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poměrně zajímavý předmět.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavý a poměrně dobře zvládnutelný předmět
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • byla to velmi potřebná látka, dozvěděli jsme se, kde všude se termika využívá
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět mi celkově moc zajímavý nepřišel.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice zajímavý předmět
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Základy termodynamiky, dlouho se člověk plácá v tom začátku a ty zajímavé věci se pak prosviští...a špatně pochopí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Asi nejlehčí fyzika v prváku ( ale ne lehká ). Více ""matematická"" což mi vyhovovalo. Jinak pokud vám bude řečeno, že v září budou 3 termíny, opusťte představu, že musí být každý v jiný týden ( U nás byly všechny 3 v jednom týdnu).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nic.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Termika mě absolutně nezaujala.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nejnezáživnější předmět druhého semestru.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Jeden z těch lehčích předmětů, i když má taky svá úskalí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úplně jsem nepochopil cíl tohoto předmětu. Něco mi přišlo jako středoškolské ucivo a něco tak ze 3. ročníku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hodne obsahu, nevysvetleneho dostatecne do hloubky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Základ pro další studium EJČF.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Strašná škoda, že přednášky jsou na matfyzu, ale zase jsme viděli plno zajímavých pokusů.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Tak nějak mi přišlo, že na tomto předmětu nikomu nezáleží.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Zaujímavý predmet, ale pri dokazovaní identít a úplných diferenciálov si hovorím, ako toto preboha súvisí s reálnym svetom.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Všechno bylo dobře
      studijní průměr: neuveden
    • příjemný předmět, kde člověk už na přednášce pochopí, o čem je řeč
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Část předmětu je postavena na matematice která není vysvětlena
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • klid před bouří
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [30]

Průměr odpovědi: 2.30

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [15]: 2
  • 3 : 20 % [6]: 3
  • 4 : 13 % [4]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [30]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 73 % [22]: ano
  • 3 : 10 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká