Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 58
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • David Břeň, má přehled a se studenty to umí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chápal, že z přednášky v podstatě nic nevíme, a věděl, co je podstatné znovu vysvětlit. Díky němu jsem elmu udělala. U tabule nestresoval a případně popostrčil. Bylo pro něj podstatné, abychom pochopili princip příkladu. Dokázal vytvořit uvolněnou atmosféru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičící je skvělý, vše vysvětlí, je objektivní a člověk se vůbec nemusí bát zvednout ruku a zeptat se, když něco nechápe.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dobrá nálada, trpělivost, přátelské prostředí. Nespočítali jsme až tolik příkladů, ale vždy jsme se v nich velice pečlivě šťourali, takže jsme se lépe naučili učivo chápat a ne se jen tupě drtit příklady ze skript
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Neměl by si tolik zamazávat kalhoty křídou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V ničem, ať zůstane takový, jaký je.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • asi mě nic nenapadá
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Skripta a vlastní zápisky, materiálů akorát
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisy ze cvičení a zápisy od nějakého staršího studenta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta a občas vlastní zápisky, kurz elektromagnetismu MIT.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápisky byly příliš chaotické a neúplné kvůli chaotickým přednáškám. Takže jsem se učila ze skript a z výpisek kontrolovala hloubku probrané látky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ideální pro mě bylo číst skripta a porovnávat se zápiskami.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zápisky, skripta a hodně také z "Poznámky z elmy od Tomáše Svobody", dostupné na stránkách jaderný prvák. + řešené příklady jsou občas šikovné
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • kombinace vlastních poznámek a skript
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Jakmile člověk projde přes písemnou část, tak je skoro vyhráno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Lehčí zkouška, zkoušky s Davidem Břeněm jsou hladké.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příklady byly ze skript, případně byly lehce obměněny, takže s nimi problém nebyl. Jsem ráda, že mě zkoušel pan doktor Břeň, protože se zeptal na základní věci, nechtěl žádné šílenosti. Při zkoušce byl milý.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příklady ne moc obtížné (+ možnost napsat je před ústní zkouškou v jiném termínu). Zadání 3 otázek a čas na jejich zpracování, často více než dostatečný. Potom krátká konzultace se zkoušejícím, doplňující otázky, opravy. Pohodový přístup, zkouška se mi zdála jednodušší než z Mechaniky - jako by byly kladeny menší nároky. Nemůžu si odpustit upozornění na opisující studenty z telefonů či taháků, je to smutné, ale možná by to měl někdo hlídat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkoušející se zeptal na tři věci a pak chtěl jen vysvětlit nějaké nesrovnalosti pokud je našel. Neodbíhal od zadaného tématu a nestalo se, že by prošel celé skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan Břeň se ukázal klasicky jako pohoddář
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Student dostane asi 3 otázky, vypracuje je v téměř neomezeném čase, pak se zkoušející ptá. Pro mě byla zkouška náročná, ale měla jsem malý základ ze střední školy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Měla jsem Břeně, takže zkouška probíhala v pohodě.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Velká volnost ohledně docházky a zápočtu, ne ke škodě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Důležité, hodilo se ke zkoušce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 4 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 47 % [10]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 60 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký