Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 28 / 220
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 220 studentů.
  • Ukončilo předmět: 93 studentů.
  • Průchodnost: 42 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
    • Fyzikální předměty jsou vždycky zvláštní...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chaoticky vedené přednášky, ze kterých si moc neodnesete, a ještě se nestihne probrat všechno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • je potřeba, aby cvičící doplňoval stručný výklad pro probíranou látku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nakonec docela zajímavé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět byl velice zajímavý, občas ale náročný na pochopení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Za předmět bylo stejně kreditů jako v LALA, ale předmět se mi nezdál srovnatelně náročný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chaos.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky byly často chaotické a často nebylo jasné, které téma zrovna probíráme. Při cvikách to bylo jasnější ale některé příklady by se zasloužili důkladnější probrání, možná i jednodušší řešení. Testy mi přišly trochu těžší a z látky probrané na cvikách se vždy nedalo na ně sto procentně připravit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Úvod do elektromagnetismu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Trochu mě naučil pracovat s operátorem nabla, ale jinak mi předmět nic moc nedal. Látka je svým pojetím až příliš vzdálená jakékoli praxi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nezbytný předmět. Hodně složité matematiky, dlouhá odvozování, ne zas tak zajímavá látka.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pohled na jevy z většiny známé z života s celkem velkým mnžstvím teorie.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavý ale poměrně náročný předmět. Vyplatí se znalosti ze střední a v průběhu semestru se neustále udržovat v obraze.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Je to chaos než se to člověk naučí, pak už to jde.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Velice zajímavá a důležitá látka. Škoda, že její abstraknost je až astronomická.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy elektřiny a magnetismu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavý předmět. Často bývá strašákem studentů, ale ve finále tak hrozný není.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • předmět je zajímavý, nicméně je ze začátku poněkud náročné zorientovat se v matematice, která se používá při odvozování vztahů
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • napln predmetu bez problemu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý předmět, jeden z těch náročnějších.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nevím.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ve stejném duchu jako mechanika, nový matematický aparát, který je klíčem
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • jeden velký zmatek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý není jednoduchý předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Náročnost předmětu odpovídá nastaveným laťkám na fakultě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice zajímavý předmět
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Veselý předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [28]

Průměr odpovědi: 2.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 39 % [11]: 2
  • 3 : 39 % [11]: 3
  • 4 : 3 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]

Průměr odpovědi: 1.23

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [21]: ano
  • 3 : 14 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká