Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Celný David Ing. - [01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 16
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Páči sa mi systém riadnych domácich úloh, pretože mimo písomky a bytia u tabule je to spôsob kontaktu študenta s cvičiacim, vďaka ktorému sa študent môže dozvedieť, kde robí chyby, čo zlepšiť atď. Oceňujem ľudský prístup. Oceňujem počítanie na tabuľu príkladov zo zbierky p. Pošty. Veľmi oceňujem, že cvičiaci chce počuť od študentov feedback. Oceňujem vloženú energiu do cvičení. Celkovo som spokojný.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Vstřícnost a ochota-ve vlastním čase dával hodiny cvičení navíc pro ty, co měli zájem. Snaha vysvětlit nepochopenou látku. Oceňuji promyšlenost cvičení-každý týden semestru jeden test a úkol-kdo tomu věnuje trochu času, byl v obraze. Přínosem je i to, že do testů je dávána i teorie, bez které se obejít v předmětu nedá a člověka to donutí si jí alespoň pročíst. Příprava cvičícího na hodiny je nadprůměrná, vše spočítané dopředu, ví o čem mluví, u tabule pomůže. Pokud se stane, že v něčem tápe, uloží si úkol a příští hodinu předvede vzorové řešení. Stihli jsme probrat téměř příklad po příkladu ve skriptech. Smysl pro humor a vynalézavost nechybí, jeho výklad zaujme a hodiny mě bavily.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • pripravu na vsechny cviceni, rekapitulace teorie a zakomponovani teoretickych otazek do kazdotydenich pisemek
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přátelský přístup, jasná pravidla, možnost posílat úkoly přes internet, snaha vše vysvětlit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příprava na hodiny, přístup k vedení cvičení, komunikace se studenty, vstřícnost
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velmi vstřícný přístup ke studentům, nechtěl nikdy nic uspěchat a snažil se dát všem spravedlivou šanci k zisku zápočtu. Bohužel pro tohoto cvičícího 2 hodiny týdně je málo, protože nerad chodí dál dokud většina třídy dobře nechápe aktuální látku. Z mého pohledu se zdálo, že jsme potom řady a konvergence strašně rychle proletěli. Taky oceňuji dobrou přípravu učitele a pokud se někdy opozdil (se zadáním úkolu apod) tak to bral vždy v potaz.
      studijní průměr: neuveden
    • Ochota vysvětlovat a pomáhat, pozitivní přístup, rozumné testy... byl fakt dobrej
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Rozhodne by som ubral na emóciách, keď je študent pri tabuli. Niekedy som sa cítil ako na strednej. Tiež by som ubral na obtiažnosti niektorých domácich úloh, ktoré mi zabrali spočetne veľa (ale zdanlivo nespočetne) času. Bol by som rád za menej negatívnej motivácie a viac pozitívnej motivácie študentov.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Přehlednost bodů k zápočtu, bylo nemilé zjistit, že musím na ústní pro jeho získání.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Více dopodrobna vysvětlovat složité příklady, s tím souvisí i zápis na tabuli, dotahovat věci do konce, zvláště ty, kde velmi záleží na formalismu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Mohl by se hned začátkem semestru dohodnout se studenty ohledně náhradních dobrovolných hodin aby se koncem semestru tak nespěchalo.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná jeho systém moodle byl trochu zbytečně složitý (na to, co jsme potřebovali komunikovat přes internet).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • S mojím pripravením na skúšku z analýzy som bol celkom spokojný,
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Cvičení nepokryjí požadavky ke zkoušce, více času by mělo být věnováno konvergencím a aplikaci integrálního počtu. Jako nosný bod dobré, ale ke zkoušce je nad vším potřeba protrpět daleko více času.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Malá hodinová dotace
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pan Celný byl prostě skvělý. Úžasné spojení schopnsti vysvětlovat, ochoty poradit a humoru okořeněného popkulturními referencemi. Vážně bomba v pozitivním smyslu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 28 % [2]: obtížný
  • 3 : 57 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký