Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 26 / 150
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 150 studentů.
  • Ukončilo předmět: 59 studentů.
  • Průchodnost: 39 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
    • Nejtěžší předmět druháku.
      Aleš Suchomel
    • Pokračování analýzy ze zimy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • předmět víceméně stejný jako MAB1, takže jeden z největších strašáků semestru
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nebyla to sranda, ale šlo to zvládnout.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Po zvládnutí analýzy 2 som si objednal najzaslúženejšie pivo v mojom živote. Ťažký a potrebný predmet.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Náročný předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nutné zlo, ale co se dá dělat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejdůležitější předmět 2. semestru.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Těžší předmět prvního ročníku, náročné, ale s tvrdou přípravou zvládnutelné.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Asi nejnáročnější předmět prvního ročníku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Peklo pokračuje, tentokrát se o něj pan docent Pošta postará prostřednictvím zlovolných integrálů a podivných řad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Doporučuji příklady ze sbírky procvičovat postupně během roku. Nakonec vám stejně nic jiného nezbude a ušetříte si práci ve zkouškovém
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Matematická analýza je nejtěžší zkouška celého prvního ročnníku. Narozdíl od zimního semestru zde není možnost nechat si uznat praktickou část zkoušky za výsledky testů, nebo mít plusové body z teoretických úloh. Zde je zkouška z teorie i z příkladů najednou a nikdo není ve výhodě. Navíc je při zkoušce vyžadována naprostá přesnost při formulacích a výpočtech. Ten, kdo se dostatečně neučil v průběhu semestru může počítat s celými prázdninami ztrávených u skript.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Lepe srozumitelne nez MAN1
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Náročný předmět, vyžadoval hodně domácí přípravy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nutné zlo.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Okleštěnější verze analýzy 2
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velice dobre probrane integraly
      studijní průměr: neuveden
    • Tento předmět se dost hodil v ostatních předmětech
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Náročná matematika odpovídající této fakultě.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Prostě analýza. Takové ty důležité věci jako integrální počet... Vopich maximální se to učit, ale je to potřeba
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Analýza.. k tomu není co dodat.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [26]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 61 % [16]: 2
  • 3 : 7 % [2]: 3
  • 4 : 7 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 73 % [19]: ano
  • 3 : 15 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká