Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 36
  • Procento hodnotících: 69 %
Celkové hodnocení [25]
1:
8 % [2]
2:
24 % [6]
3:
56 % [14]
4:
12 % [3]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.72

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [25]
1:
8 % [2]
2:
24 % [6]
3:
56 % [14]
4:
12 % [3]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.72

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
    • Cedník a trubka, nádherné vysvětlení diferenciálních operátorů. Pokusy na matfyzu vždy oživily přednášku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ke konci semstru upadal můj zájem o přednášky. Zkouška se bohužel dá zvládnout i bez nich.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • mnoho času přednášející věnoval matematice, která je důležitá, ovšem pak nestihl odvykládat závěr skript
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ze začátku měly přednášky strukturu a logiku, což se velmi rychle vytratilo. Později jsem to vyhodnotila, že nemá smysl na přednášky chodit, protože mi nic nedávaly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Moc mi nepomohly, Stačila by mi skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zrychlit matematický úvod a více se věnovat ELMĚ
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na přednášku asi nemá smysl chodit po noci strávené nad matalýzou. Vyplatí se ovládat předešlou látku, ke spoustě věcí se vrací, nabaluje. Z elmy mám pocit, že je to smršť (ne až tak složitého) odvozování hromady vzorečků.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na přednášky se myslím vyplatí chodit, některé věci se dělají jinak, než ve skriptech. Prosefor Chadzitaskos vše vysvětlí, pokud se někdo zeptá, je velice vstřícný.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Často jsem polemizoval jít, či nejít. jednou jsem nešel a nebyla to zrovna dobrá volba.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • přednášky pro mě byly nesrozumitelné, zmatené, skripta mi rozhodně posloužila lépe
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vyjma Břeňova výstupu s Lorentzovými transformacemi jsem si z přednášek nic neodnesl, vše bylo třeba doplňovat o zkouškovém
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kdo nezažije, neuvěří
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • poznámky jednoho studenta z roku 2014
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Musíte sehnat nějaké dobře zpracované výpisky, nejlépe od starších studentů, jinak mám pocit není šance.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skripta + poznámky dostupné na internetu. Ve skriptech se přeskočila mnohá odvození, která by při zkoušce mohla chybět (doplňují právě poznámky).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Musel jsem si vytvořit vlastní "skriptum", protože ve Stollových je příliš textu, málo odvozování (stručné), a v mých zápiscích zase samé odvozování bez jakéhokoli komentáře.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Slyšel jsem hodně negativních ohlasů na Štolova skripta. Pár drobností tam nebylo srozumitelných, ale na véčko mi to stačilo.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Učil jsem se ze skript a poté jsem byl schopný pochopit vlastní zápisky z přednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • skripta a příklady ze cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • skripta a poznámky z jaderného prváku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Pan profesor byl velice příjemný a snažil se poradit, když si člověk nemohl vzpomenout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Když přijdete z odpuštěnou písemkou za zápočtovky, těšte se na to nejhorší co se dá nalézt (alespoň víte co se učit). Já si prošla odvozením elektrostat. a elmag. energií, VELICE populárním Heavisideovým faktorem a odvozením síly mezi sebou u 2 pohybujících se nábojů. Celé to taky začne napsáním Maxwellek , jestli má vůbec smysl si vás tam nechávat. To co napíšete zběžně shlédne pokut to vypadá povědomě tak to ani nečte a zadává dál. Známka mám pocit je čistě náhodná dle posledního dojmu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Příklady u zkoušky nejsou žádné chuťovky a ústní se dá taky zvládnout. Je tam snaha nechat vás projít, ale zadarmo to taky nebude.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Obtížnost písemné části přiměřená. U ústní jsem o některých tématech nevěděl skoro nic a pan profesor byl tak hodný, že to tam se mnou odvozoval.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Skvělý systém volného chození na zkoušku bez kosu. Hodnocení i nároky na úspěch mi přišly férové.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Náročné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • S Chadzim asi nejnáročnější zkouška prváku. Ústní trvala často až do odpoledne a za tu dobu se stihly projít celý skripta včetně těch největších záludností a nejhnusnějších odvozování, lehčí věci po mně pan zkoušející ani nechtěl.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
    • Dobrou náladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snaha vysvětlit látku všem, občas si dokonce přinesl názorné pomůcky pro lepší pochopení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • snahu studentům vše polopaticky vysvětlit
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snaží se vysvětlit věci různými způsoby, bohužel se mi ale několikrát stalo, že právě díky tomu jsem to zase odpochopila.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi oceňuji snahu znázornit látku studentům na předmětech důvěrně známých, např. cedník a Gaussův zákon.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chce abychom to pochopili a tak spoustu věcí znovu a znovu opakuje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochotu něco dovysvětlit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snaha, snaha, snaha. Pravidelné hromadné konzultace. Jako osobnost na mě pan profesor udělal obrovský dojem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výklad matematického aparátu byl výborný, velmi názorný.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nepochopitelnou látku se snaží vysvětlit více způsoby.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Zábavný, ještě jsem se nesetkal s větší snahou o předání informace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji ochotu látku vysvětlit i potom co již byla probrána.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vždycky sálal energií, výklad podával s humorem.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Ochotu a nadšení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • snaha vysvětlit látku, nadšení, porozumění
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • zápal, prostor pro dotazy a ochota na ně odpovídat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
    • Nedělat tolik chyb na tabuli. Neptat se pořád, jestli tomu rozumíme, je to dost narušující a zdržuje to. Pokud už student sebere odvahu a odpoví, že tomu nerozumí, tak neodpovídat "já taky ne", není to moc povzbudivé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas zmatený výklad pana profesora, občas mi přijde že vysvětluje něco jiného než na co se kolega zeptal.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky byly občas dost chaotické a přednášející často přeskakoval mezi různými tématy, ačkoliv spolu obsahově moc nesouvisely. Byl problém udržet koncentraci a správně se v látce orientovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Srozumitelnost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vždy jasně říct, o čem dělá výklad a nepřeskakovat od tématu k tématu; nedělat chyby při psaní obtížně pochopitelných rovnic
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dodělávat odvození, často vynechá 2 jednoduché úpravy, které vás prostě hodiny nenapadnou a zabralo by mu to minutu času navíc. Skáče ve výkladu a dělá mezery mezi souvislostmi. Často člověk nepostřehne nedbale vyslovenou definici a pak se taká ve vzorcích s něčím o čem nemá šajnu co to je.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V tom opakování se ztratí a ve výsledku je to méně pochopitelné. Zvlášt když to pokaždě vysvětlí trochu jinak (jinými slovy). Chyběly názvy probírané látky. Často až další přednášku jsem zjistila, co vlastně jsme probiráli či probíráme.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Méně okřídlené věty a zmatku by rozhodně nebyly na škodu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Každý dělá chyby, každý někdy neví...
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výklad je hodně rychlý, profesor bohužel často dělá chyby, které přednášku znepřehledňují. Vyplatilo by se srozumitelněji říct, jakému tématu se zrovna věnujeme, i když to někomu může připadat samozřejmé. Na začátku odvození lépe vysvětlit motivaci, k čemu chceme dojít, apod. Často se z mé strany stala přednáška opisováním z tabule.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášející by se mohl zamyslet nad výkladem a zápisky na tabuli. Plno přednášek mi přišlo chaotických a někdy se více škrtalo než zapisovalo.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Největší problém pro mě byl, že jsem netušil které informace jsou důležité a které jsou doplňkové. Ohromě pomohlo, když člověk věděl proč se daná rovnice, daný problém řeší a předem vědět k čemu se má dospět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky bývaly dost často chaotické a člověk měl problém chytat se. Panu profesorovi by pomohlo trochu vydechnout a nebýt tak zbrklým.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Méně zmatků
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Srozumitelnost výkladu, přednášky byly chaotické.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vnést systém do přednášek, občas zpomalit, snažit se vysvětlovat věci jednoduše, zbytečně se v tom nezamotávat
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • nevynechávat jednotlivé kroky a nepřeceňovat učební plány středních a základních škol
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [25]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 32 % [8]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 12 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [10]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [25]

Průměr odpovědi: 2.72

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 24 % [6]: 2
  • 3 : 56 % [14]: 3
  • 4 : 12 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5