Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Franc Jiří Ing. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 23 / 78
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [23]
1:
21 % [5]
2:
56 % [13]
3:
17 % [4]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.04

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [23]
1:
21 % [5]
2:
56 % [13]
3:
17 % [4]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.04

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Látku vysvětloval dobře, bral i jiné způsoby řešení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Srozumitelnost. Otevřenost. Ochota kdykoliv pomoct a vysvětlit. Každou hodinu malý test.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snaha nám vše vysvětlit. Netahal studenty k tabuli, ale vždy se zeptal, jestli nechce jít někdo příklad vypočítat dobrovolně.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Počítal s námi vždy od každého tématu něco a snažil se ukázat několik různých postupů u jednoho příkladu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Stihl hodně příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • K tabuli se chodí dobrovolně, takže je to bez stresu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nesnaží se dělat zbytečné problémy.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • metodický přístup
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
    • Bylo by dobré, kdyby měl propočítané všechny příklady od pana Ambrože a ne jenom ty, které plánuje dělat na cvičení. Pomohlo by to při dotazech studentů, kteří si počítají doma.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Obecně se toho na cvičeních moc nestihlo, nevadilo by trochu zvýšit tempo a spočítat více příkladů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trochu neosobní cvičení - možná nepatrně víc dát najevo zápal. Jinak vše skvělé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Možná snažit se hezčeji psát
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Mluvil dost potichu a nebylo vždy pořádně rozumět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přehlednější zápisy na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nebyli 100% synchronizováni s tím co se vše má cvičit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Spočítá se poměrně málo příkladů, což je dáno tím, že i když je příklad jednoduchý, chvíli trvá vyřešit danou matici apod. Možná by stálo za to, kdyby měl pan inženýr matice vyřešené (což možná má) a napsal až poslední úpravu. Student by potom z matice pouze vyčetl řešení, odpadla by zdlouhavá početní část, která jistě není těžištěm praktické části algebry.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Cvičící by si mohl lépe připravit hodiny. Občas mi přišlo, že v látce tápe.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Mohl by trochu více spojovat teorii a počítání.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
    • Zápočet byl za docházku. Každou hodinu se píše malý test, který spolu s aktivitou na cvičeních může přinést plusové body. Jedno cvičení ob týden je na procvičení látky málo, takže se jede v dost rychlém tempu a ne vše se stihne důkladně probrat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • cvičení bylo žalostně málo (1x za 14 dní), drtivou většinu typových příkladů bylo třeba napočítat si málo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Opakování během prvních cvičení SLAR mi přišlo nepochopitelné, zvlášť při hodinách jednou za 2 týdny. Lin.variety byly probrány letem světem (ale srozumitelně). Zkrátka dotace se mi zdá nepostačující. Možná přidat 3-4 cvičení by stačilo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Těch cvičení je málo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jedno cvičení za dva týdny je hrozně málo. Zvláště když jsou příklady zdlouhavé, stihnou se vypočítat 2 nebo max 3 příklady.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Cvičení by mohly mít větší hodinovou dotaci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně by bylo lepší aby jich bylo víc. 6 - 7 cvičení za semestr je prostě málo. Kdyby byly každý týden a ne jen jednou za 14 dní, tak by se dalo procvičit a spočítat mnohem více. Což by pomohlo při následné zkoušce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Užitečné ke zkoušce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Sbírají se body - za minitestíky a aktivitu u tabule. Ty se vám potom započtou ke zkoušce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Občas je to jen počítání, počítání a počítání, které by mohla dělat cvičená opice / dobře naprogramovaný počítač. Moc teorie se tu nevede.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jednou za čtrnáct dní, v sedm ráno, nic jsem si z toho neodnesl, vše jsem musel dohánět ve zkouškovém.
      Aleš Suchomel
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [23]

Průměr odpovědi: 2.04

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [5]: 1
  • 2 : 56 % [13]: 2
  • 3 : 17 % [4]: 3
  • 4 : 4 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [23]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 13 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 39 % [9]: lehký
  • 5 : 47 % [11]: velmi lehký