Franc Jiří Ing. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 23 / 78
- Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [23]
1: |
|
21 % [5] |
2: |
|
56 % [13] |
3: |
|
17 % [4] |
4: |
|
4 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.04
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [23]
1: |
|
21 % [5] |
2: |
|
56 % [13] |
3: |
|
17 % [4] |
4: |
|
4 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.04
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Látku vysvětloval dobře, bral i jiné způsoby řešení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Srozumitelnost. Otevřenost. Ochota kdykoliv pomoct a vysvětlit. Každou hodinu malý test.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snaha nám vše vysvětlit. Netahal studenty k tabuli, ale vždy se zeptal, jestli nechce jít někdo příklad vypočítat dobrovolně.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Počítal s námi vždy od každého tématu něco a snažil se ukázat několik různých postupů u jednoho příkladu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Stihl hodně příkladů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
K tabuli se chodí dobrovolně, takže je to bez stresu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nesnaží se dělat zbytečné problémy.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
metodický přístupstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
-
Bylo by dobré, kdyby měl propočítané všechny příklady od pana Ambrože a ne jenom ty, které plánuje dělat na cvičení. Pomohlo by to při dotazech studentů, kteří si počítají doma.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Obecně se toho na cvičeních moc nestihlo, nevadilo by trochu zvýšit tempo a spočítat více příkladů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Trochu neosobní cvičení - možná nepatrně víc dát najevo zápal. Jinak vše skvělé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Možná snažit se hezčeji psátstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Mluvil dost potichu a nebylo vždy pořádně rozumět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přehlednější zápisy na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nebyli 100% synchronizováni s tím co se vše má cvičit.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Spočítá se poměrně málo příkladů, což je dáno tím, že i když je příklad jednoduchý, chvíli trvá vyřešit danou matici apod. Možná by stálo za to, kdyby měl pan inženýr matice vyřešené (což možná má) a napsal až poslední úpravu. Student by potom z matice pouze vyčetl řešení, odpadla by zdlouhavá početní část, která jistě není těžištěm praktické části algebry.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Cvičící by si mohl lépe připravit hodiny. Občas mi přišlo, že v látce tápe.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Mohl by trochu více spojovat teorii a počítání.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
-
Zápočet byl za docházku. Každou hodinu se píše malý test, který spolu s aktivitou na cvičeních může přinést plusové body. Jedno cvičení ob týden je na procvičení látky málo, takže se jede v dost rychlém tempu a ne vše se stihne důkladně probrat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
cvičení bylo žalostně málo (1x za 14 dní), drtivou většinu typových příkladů bylo třeba napočítat si málostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Opakování během prvních cvičení SLAR mi přišlo nepochopitelné, zvlášť při hodinách jednou za 2 týdny. Lin.variety byly probrány letem světem (ale srozumitelně). Zkrátka dotace se mi zdá nepostačující. Možná přidat 3-4 cvičení by stačilo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Těch cvičení je málo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jedno cvičení za dva týdny je hrozně málo. Zvláště když jsou příklady zdlouhavé, stihnou se vypočítat 2 nebo max 3 příklady.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Cvičení by mohly mít větší hodinovou dotaci.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Rozhodně by bylo lepší aby jich bylo víc. 6 - 7 cvičení za semestr je prostě málo. Kdyby byly každý týden a ne jen jednou za 14 dní, tak by se dalo procvičit a spočítat mnohem více. Což by pomohlo při následné zkoušce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Užitečné ke zkoušce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Sbírají se body - za minitestíky a aktivitu u tabule. Ty se vám potom započtou ke zkoušce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Občas je to jen počítání, počítání a počítání, které by mohla dělat cvičená opice / dobře naprogramovaný počítač. Moc teorie se tu nevede.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Jednou za čtrnáct dní, v sedm ráno, nic jsem si z toho neodnesl, vše jsem musel dohánět ve zkouškovém.Aleš Suchomel
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [23]
Průměr odpovědi: 2.04
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 21 % [5]: 1
- 2 : 56 % [13]: 2
- 3 : 17 % [4]: 3
- 4 : 4 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [23]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 13 % [3]: středně obtížný
- 4 : 39 % [9]: lehký
- 5 : 47 % [11]: velmi lehký