Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 23 / 127
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 127 studentů.
  • Ukončilo předmět: 58 studentů.
  • Průchodnost: 45 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
    • Skvělé přednášky, málo cvičení.
      Jana Šošková
    • Zajímavá látka, bez které se člověk na FJFI prostě neobejde, narážíme na to snad ve všech předmětech.
      Aleš Suchomel
    • Cvika jednou za 14 dní... těžko si člověk vzpomíná co dělo minule.
      Tomáš Truhlář
    • Předmět navazuje na zimní semestr, je potřeba znát základní pojmy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výborně vedený předmět. Oproti zimnímu semestru už tu není tolik abstrakce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • oproti prvnímu semestru podstatně více praktičtější a počítací látka točící se především kolem matic
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celkem zajímavý předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Krásný a zajímavý předmět. Návaznost na ZS - vhod si něco pamatovat. Mnohem díky Ph.D. Ambrož je LAB2 o dost srozumitelnější a zábavnější než LA1. Ze začátku se vše zdá jasné a jednoduché, ale hlavně neusnout na vavřínech, protože ke konci se najednou látka může jevit jako dost zákeřná, zvlášť pokud student pokračoval i po uplynutí půlky semestru naivně vnímat jen a pouze veselou atmosféru přednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice zajímavé pokračování lineární algebry se skvělým přednášejícím.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Natalie Portman mezi partiemi matematiky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Strašná škoda, že cvičení jsou jen jednou za dva týdny.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Náplň předmětu byla uspokojivá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejzajímavější předmět letního semestru, možná celého prvního ročníku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zábavný předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Podobné jako algebra v zimě, verze B dokonce jednodušší.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět vhodný k ucelení matematického vyjadřování.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příjemný a zajímavý předmět. Přednášky v přátelském duchu a cvičení klidná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Varianta všechno se nadrtit ve zkouškovém období a pak stejně rychle zapomenout už byla vyzkoušena. Nedoporučuji.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky dobré, cvika nezáživná
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Hezká matematika, ale potřebných 66% úspěšnosti v teoretická části zkoušky nebylo zrovna nejmilejší. Přesto se to dalo zvládnout.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Jen takové šolíchání se okolo lineární algebry. Jako vyplnění děr ve znalostech však dobré
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět s nároky na představivost a matematickou intuici.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [23]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 47 % [11]: 1 (výborně)
  • 2 : 47 % [11]: 2
  • 3 : 4 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [23]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 91 % [21]: ano
  • 3 : 8 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká