[01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 23 / 127
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 127 studentů.
- Ukončilo předmět: 58 studentů.
- Průchodnost: 45 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
-
Skvělé přednášky, málo cvičení.Jana Šošková
-
Zajímavá látka, bez které se člověk na FJFI prostě neobejde, narážíme na to snad ve všech předmětech.Aleš Suchomel
-
Cvika jednou za 14 dní... těžko si člověk vzpomíná co dělo minule.Tomáš Truhlář
-
Předmět navazuje na zimní semestr, je potřeba znát základní pojmy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborně vedený předmět. Oproti zimnímu semestru už tu není tolik abstrakce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
oproti prvnímu semestru podstatně více praktičtější a počítací látka točící se především kolem maticstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Celkem zajímavý předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Krásný a zajímavý předmět. Návaznost na ZS - vhod si něco pamatovat. Mnohem díky Ph.D. Ambrož je LAB2 o dost srozumitelnější a zábavnější než LA1. Ze začátku se vše zdá jasné a jednoduché, ale hlavně neusnout na vavřínech, protože ke konci se najednou látka může jevit jako dost zákeřná, zvlášť pokud student pokračoval i po uplynutí půlky semestru naivně vnímat jen a pouze veselou atmosféru přednášky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice zajímavé pokračování lineární algebry se skvělým přednášejícím.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Natalie Portman mezi partiemi matematiky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Strašná škoda, že cvičení jsou jen jednou za dva týdny.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Náplň předmětu byla uspokojivá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejzajímavější předmět letního semestru, možná celého prvního ročníku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zábavný předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Podobné jako algebra v zimě, verze B dokonce jednodušší.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Předmět vhodný k ucelení matematického vyjadřování.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Příjemný a zajímavý předmět. Přednášky v přátelském duchu a cvičení klidná.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Varianta všechno se nadrtit ve zkouškovém období a pak stejně rychle zapomenout už byla vyzkoušena. Nedoporučuji.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednášky dobré, cvika nezáživnástudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Hezká matematika, ale potřebných 66% úspěšnosti v teoretická části zkoušky nebylo zrovna nejmilejší. Přesto se to dalo zvládnout.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Jen takové šolíchání se okolo lineární algebry. Jako vyplnění děr ve znalostech však dobréstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Předmět s nároky na představivost a matematickou intuici.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [23]
Průměr odpovědi: 1.57
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 47 % [11]: 1 (výborně)
- 2 : 47 % [11]: 2
- 3 : 4 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [23]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 91 % [21]: ano
- 3 : 8 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká