Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jizba Petr Ing. Ph.D. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 26 / 67
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [22]
1:
9 % [2]
2:
54 % [12]
3:
18 % [4]
4:
18 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.45

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [22]
1:
9 % [2]
2:
54 % [12]
3:
18 % [4]
4:
18 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.45

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Odvozování různých termodynamických zákonů a vzorců. Často nakousnut vyšší matematický aparát.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednáškám jsem se vyhýbal, většinou jsem tam usínal.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pro mě byly přednášky zbytečné
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Přenášejícímu nebylo rozumět, poznámky byly celkem nečitelné a elektronické pdf soubory jsem si mohl číst doma.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Velmi zmatené
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
    • Zápisy ze cvičení a prezentace z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • používala jsem především zapisky ze cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace doktora Jizby, dodatkové příklady, sbírka
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • plus prezentace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vytisknutá presentace s vepsanými poznámkami .
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • slidy z přednášek, něčí zápisky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Učil jsem se z Maršákových skript a Jizbových prezentací. Užitečná je sbírka řešených příkladů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Prezentace p. Jizby, jeho dodatkové příklady a skripta.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Prezentace pana Jizby.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • prezentace p. Jizby, občas skripta
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jizbove príklady, prezentácia z prednášky
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • přednášky na internetu
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
    • Zkouška, která stojí hlavně na příkladech. Ústní zkouška se známkou hne minimálně. Zkoušející byl vstřícný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Důraz je kladen na příklady, teorie ovlivní jen malou část známky. Zkoušející byl příjemný, snažil se poradit a hodnotil shovívavě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokud si vyberete "closed book" variantu, zkouška je hlavně o praktické části. Rozhodně musíte mít dobře naučené dodatkové příklady, my měli v testu ze 3 příkladů 2 z nich. Příklad vybraný ze sbírky byl celkem základní, nic těžkého. Teoretická část se odvíjí od toho, jakou chcete známku a jestli chcete početní nebo teoretickou úlohu. Rozhodně se vyplatí zvolit co nejvyšší známku - spadnou můžete vždycky, proč to nezkusit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nevím co vše by člověk musel říct na dané téma. Ale zase byl férový a zbytečně neschazoval.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Písemka je pokud si vyberete z jasně daných příkladů, takže když spočtete všechno jednou doma je to v pohodě. Ústní byl dobrý chaos... zároveň se vydávají opravené písemky, zadávají otázky, rozdává písemky i někdo další bez zadání otázek, lidi co mají otázku se posadí zpět mezi ostatní a píšou --> utvoří se řada lidí bez písemky, čekající na otázku, s udělanými otázkami, a čerstvě zadanými otázkami, nastává všeobecný hluk.... Bylo nás tam hodně a než člověk prošel kolem čekajících lidí, dostal řešení svojí otázky. Jak se ještě nějaké časem opakovaly když mu začaly docházet, stačilo už skoro jen otevřít sešit, protože Jizba nikoho nesledoval :D
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Početní písemka byla náročná. U ústní si řeknete, jestli chcete být zkoušeni na známku, na jakou jste napsali test nebo o stupeň horší a podle toho dostanete otázku. Ještě si vyberete, jestli chcete otázku "dokazovací" nebo "povídací". Pan Jizba byl u zkoušky trpělivý (a že u mě té trpělivosti bylo třeba).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Test je docela těžký, ale když se povede, je ústní část bez problému.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Rozhodně doporučuji si na poslední přednášce odhlasovat probrané příklady pro zkoušku.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Na uzavřenou zkoušku se rozhodně vyplatí ovládat všechny příklady, navíc není na místě počítat s nějakým "záchranným". Pan Jizba (nevím, jak paní Havránková), se ale z písemky snaží vyždímat každý bodík a ústní už je spíš taková formalita.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Neznalost jednoho příkladu vám zajistí nejlépe D, ale když rusáci písemku opíšou a na ústním neřeknou nic dostanou B!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška není moc náročná
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
    • Je vidět, že tomu rozumí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vsuvky ohledně historie či praktického využití probraného učiva
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oboru rozhodně rozumí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Baví ho to, ví o tom hodně. Zpracovaná prezentace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeden z nejchytřejších lidí. kterého jsem kdy měla možnost potkat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochotu věci dovysvětlit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • prezentace na přednášce i na internetu a dovysvětlení probírané látky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jako přednášející mi vůbec nesedí, nesympatický.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Znalec oboru
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Prezentace, příklady na internetu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
    • Nechat konečně někoho, aby mu opravil ty hrubky v prezentacích. Mít větší kontakt s publikem, stalo se, že se někdo hlásil a on si ho dlouho nevšiml. Vadilo mi, že přetahoval poslední přednášku nehledě na to, že potom máme jiný předmět. Mám pocit, že se termika několik let rozvrhuje stále stejně, takže by si mohl zvyknout na to, že Velikonoční pondělí je vždy v pondělí, a netvrdit, že nepočítal s tím, že nám hodina odpadne.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • obohatit výklad vůči prezentacím
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Větší písmo, i z první řady je většinou zápis nečitelný. Všímat si posluchačů a dávat prostor na dotazy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V učebně F1 bylo s mikrofonem občas špatně rozumět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Bylo mu chvílemi špatně rozumět, což je možná mikrofonem. Rozhodně je potřeba sedět blízko.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • mluvit nahlas a srozumitelně. Vynechala bych mikrofon, dělal ozvěnu a přednášce pak nebylo rozumět. Taky mluvil na mně rychle a nestíhala jsem proto psát poznámky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednáší velice potichu a přečíst jeho písmo je i z první řady na dalekohled.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Větší písmo, když píše na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Mluví přes mikrofon a rozumět je mu mnohem hůře, než kdyby mluvil přímo.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky jsou stereotypní a člověk se musí opravdu dokopávat k tomu, aby na nich vydržel sedět a u toho nespat. Ačkoli má přednášející mikrofon rozumět pořádně není. Písmenka na tabuli by také mohla být větší. Prezentace přednášejícího by měla být přehlednější a srozumitelnější.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Trošku větší písmo na tabuli prosím! Drmolí, ale v předních lavicích se to ještě dá. Jenom to vyžaduje větší dávku pozornosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mluvit srozumitelněji a nahlas. Snažit se podat látku zábavnější formou.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Psát větším písmem na tabuli. Poznámky by se nemusely psát na tabuli, která je zrovna zakryta jinou tabulí. Vyslovování by mohlo být lepší. Přednášejícímu nebylo často rozumět (trochu huhňal, za to se omlouvám, ale vážně mi to tak přišlo a nebylo moct rozumět).
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Mluvený projev - mikrofon byl překážkou v porozumnění mluvenému výkladu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 13 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 18 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 22 % [5]: 50%-75%
  • 4 : 45 % [10]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [30]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 10 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 23 % [7]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [16]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 5 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [22]

Průměr odpovědi: 2.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 54 % [12]: 2
  • 3 : 18 % [4]: 3
  • 4 : 18 % [4]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5