Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ2] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 10
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [8]
1:
12 % [1]
2:
12 % [1]
3:
37 % [3]
4:
37 % [3]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
25 % [1]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Rozhodně na ně choďte, je to zřejmě jediný způsob, jak projít zápočtovkou i ústní. Kvalitní zápisky jsou klíčové.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky jsou bez problému, teorie je probrána všechna tak, jak má.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Když na hodině nevíte, tak vám poradí (sice svým způsobem, ale poradí - musíte se ale aspoň jakž takž orientovat v látce... chytrému napoví, hloupého...).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Svolný ke konzulktacím
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Třeba i přidat samostatné cvičení, studenti by určitě ocenili cvičení navíc - pokud by to znamenalo, že budou mít větší šanci pochopit, jak řešit zápočtovku (čas v rozvrhu by se našel). Přeci na katedře musí existovat někdo, kdo by toho byl schopný. Opět platí to samé, pokud má vyšší prioritu prosýt studenty, tak ani nemá smysl nic měnit, pokud by ale pan doktor chtěl, aby tomu studenti skutečně rozuměli, tak tohle je cesta (tohle plyne i z výpovědí starších studentů).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • O zápočtu už jsem psal, nyní něco ke zkoušce. Je individuální a trvá asi 1,5 hodiny. Během toho projdete takřka všechnu látku z THNJ12, dokonce se může stát, že zabruslíte i do JARE a Nauky o materiálech (pan doktor totiž má dost vysoké očekávání toho, co všechno jste se tam dozvěděli). Systém známkování je nejspravedlivěější, jaký jsem na FJFI zatímm potkal - z teorie z jednotlivých oblastí dostáváte malé známkečky a ty se nakonec průměrují i se započtením známek z písemek. Ústní není už tak těžká, ale je vhodné se připravit i na špeky, které na hodině zazněly, ale už se třeba nikdy nepoužily (třeba chladící faktor ledničky - včetně toho, kolik tak obvykle bývá - na hodině to zaznělo, ale člověk to bral spíš jako zajímavost). Je dobré umět a rozumět i těm obecným diferenciálním rovnicím, které v THNJ2 zazněly - ze kterých se pak odvozovaly ty pěkné praktické rovnice. Pan doktor je na zkoušce příjemný a když nevíte, tak vás zkouší navést na správnou cestu. Nevím, co by se stalo, kdybyste ale o některém okruhu nevěděli vůbec nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • To, že všemu opravdu rozumí, jeho rychlost a eleganci při odvozování. Že má opravdu dobře zaběhnutý systém (ve všem). Také to, že jako jeden z mála pedagogů reaguje na kritiku v anketě, ačkoli má zřejmě opravdu dost své práce. A nakonec také to, že má fakt spravedlivý způsob pro udílení známky - vezme známky z písemek z THNJ1 a 2 a pak s vámi projde celou látku těchto předmětů rozdělenou asi na 10 menších celků - za každé dostanete malou známku a na konci se to zprůměruje. S takhle férovým známkouváním jsem se na FJFI ještě nesetkal, skvěle.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Znalost toho co přednáší.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Možná trochu přijmout náš zavedený formalismus ohledně zápisu totálních derivací, gradientů, divergencí, rotací apod. Ale i bez toho se v zápisu dá dobře vyznat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přidat cvičení, které bude odpovídat zápočtovým příkladům. Příklady na přednášce jsou sice dobré doplnění k pochopení probíraného tématu, ale nejsou moc platné při zápočtovém testu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Věnovat se studentům při řešení příkladů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Chtělo by to poskytovat více praktických rad, jak se třeba poprat s tím, že potřebujete Reynoldsovo podobnostní číslo, abyste vypočetli něco dál - ale to něco potřebujete k výpočtu toho čísla... To se v písemce děje často a na hodině jsem o tto nezavadil - člověk má pak tendenci zkoumat jak to teda vypočíst (jak jsme tomu vedeni z hodin matematiky) a přitom je správný postup to nějak odhadnout a jít dál...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • moc jich nebylo
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je zvláštní, že získání zápočtu z THNJ2 je těžší než získání zápočtu z MAB4. A to je to předmět za 3 kredity!!!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 3.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 50 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký