Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 52
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [9]
1:
88 % [8]
2:
11 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
88 % [8]
2:
11 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • SMB2 mal voľnejšie tempo oproti prednáškam z MAB4, a študent mal viac času na pochopenie
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • užitočné v učení sa na skúšku
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Korektnost vyjadřování a schopnost vysvětlit probíranou látku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pekný zápis na tabuľu, zrozumiteľný výklad
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Opravdu hezky podané základy teorie míry a Lebesgueova integrálu doplněné spoustou příkladů, aby to téměř každý kdo je ochoten to pochopit pochopil.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • humor, dáva možnosť študentom možnosť prezentovať svoje nápady
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • zápis na tabuli je perfektný !
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5