Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MAB4] Matematická analýza B4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 78
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [13]
1:
92 % [12]
2:
7 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [13]
1:
92 % [12]
2:
7 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
    • Prednášky sú základom na absolvovanie MAB4 a určite sa ich oplatí navštíviť Dozviete sa na nich množstvo vecí (niektoré ani nie sú v skriptách)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Časy na přednáškách jsou k nezaplacení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Krásně strukturované, přednášející je milý a pohodový.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky nenudily, výklad byl srozumitelný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skvěle zvládnuté.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velkou výhodou bylo, že byly natáčeny. Díky tomu když jsem něco nestihl pochopit na přednášce, mohl jsem to napravit doma. Hlavně jsem videí využíval během zkouškového.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Doporučuji navštěvovat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
    • vlastné zápisky z prednášok, skripta
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skripta dopněné vlatními zápisky z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skriptá + vlastné zápisky + wikipedia + zápisky z SMB2
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky, v kombinaci se skripty a poznámkami spolužáků ze staršího ročníku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • K učení se na zkoušku jsem použil kombinaci vlastních zápisků, skript a videí přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skriptum, vlastní poznámky + videozáznam z přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Učila jsem se z vlastních zápisků, ze skript a z online přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Většinou videa, skripta, poznámky a sešity z loňského roku, případně hlava spolužáka.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápiskyze přednášek a cvičení, hodně skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Učit se pouze ze skript vyžaduje obrovské množství času navíc pro pochopení všech kroků důkazů, mít dobré zápisky z přednášek je proto velká výhoda.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vlastní zápisky + vypracované otázky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
    • Skúška má viac úrovni (písomná časť, rozstrel, ústna časť), ktoré dobre preveria študenta a človek, ktorý učivo neovláda, prejde len veľmi ťažko
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • klasický model jako u MAB3: Písemka + Rozstřel+Otázka, nic jednoduchého ale taky nic neudělatelného.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Náročnost zkoušky jako vždy: rozstřel není nijak těžký, jestli student rozumí tomu, co se naučil, a umí počítat. Samotná zkouška podle mě stejně náročná jako rozstřel, akorát se definice změnily na věty s důkazy. Dá se i opisovat, ale je jedna věc, jestli opisujete, protože jste si to neučili, anebo jste tak vystresovaný, že jste na všechno zapomněli. V prvním případě vás vyhodí, v druhém dostanete alespoň C.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Podle mne je zkouška dobře koncipována. Pan docent se snaží dát všechny termíny stejně náročné, ne vždy to sice vyjde...ale to je spíše dáno tím, že některé věci jsou tak trochu chytáky, kde se zkouší jak jste vlastně připraveni a jak dané látce student rozumí. Navíc je dobré, že pokud student napíše písemnou část tak už ji nemusí opakovat. Ústní zkouška je pak dvoukolová - rozstřel a samotná ústní část na kterou se máte možnost připravit předem doma.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Průběh zkoušky totožný se zkouškou z MAB3
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi náročná zkouška. Písemka byla ďábelská. Druhý den příšla neméně přísná ústní zkouška. Zkoušející je v dobré náladě, ale zadání jsou těžká a věty musí být řádně dokázány, jinak má student smůlu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška je velmi obtížná, ale pan docent je vstřícný a hodný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Náročné! Ale s dokonalou prípravou, zvládnuteľné. Je nutné počítať počas semestra inak je veľká šanca že nedostanete ani zápočet
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jedna z nejobtížnějších zkoušek. Pro průchodu testem (na který je docela málo času a kde se objevují i teoretické otázky za docela hodně bodů) zdaleka není vyhráno, hlavní problémy přicházejí až na ústní části. Rozstřel je nevypočítatelný, nicméně po pochopení a naučení látky zvládnutelný. Závěrečné losování otázky je už spíše formalita a většina studentů, kteří se dostanou až tady, zkouškou projdou.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška je velmi náročná. Na písemku je velmi málo času a je obtížná, takže pokud potřebujete trochu času zapřemýšlet co s daným příkladem nebo objevíte chybu v nějakém integrálu, tak jste více méně bez šance to celé stihnout. Navíc příklady absolutně neodpovídají svou náročností ničemu, co se dělá na cvičení. Pokud projdete písemkou, následuje ústní další den. Existence tzv. rozstřelu, na který je potřeba umět všechny "lehčí" důkazy, většinu definic a ještě se musí opravdu do hloubky zkoumat některé chytákové případy (aby měl člověk jistotu, že projde) a úspěšné projití není ohodnoceno ani známkou E mi přijde poněkud nefér. Jakmile se už dostanete k samotným otázkám, tak je to většinou dobré, nicméně stejně je potřeba aspoň s pomocí dokázat všechny tři obtížné věty. Celkově jedna z nejtěžších zkoušek.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
    • najlepší prednášajúci, s akým som sa doteraz stretla
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejlepší přednášející kterého znám.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přehlednost probírané látky a koeknost vyjádřování a to, že je vidět, že to přednášející opravdu umí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zrozumiteľný výklad - doc. Krbálek sa snažil prednášať tak aby tomu porozumel každý Úhľadný zápis na tabuľu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Strukturovanost výkladu a precizní zápis na tabuli
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Krásné psaní na tabuli, ze kterého vzniká studentovi v sešitě kvalitní a pochopitelný zápis.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nadhled, schopnost vysvětlit probíranou látku, lidský přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochotu vše vysvětlit. Perfektně připravené a SROZUMITELNĚ podané přednášky!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborný a ucelený výklad a férovost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zapálení do vyučovaného předmětu. Dobře vysvětluje a je velmi ochotný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápis na tabuli, srozumitelnost a snahu vysvětlovat látku
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zrozumitelnosť výkladu, humor
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příjemné vystupování. Dobrý zápis na tabuli.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • Nevidím nic co by bylo nutné změnit nebo zlepšit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V ničem
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Všechno je bezvadné, báječné a naprosto skvělé!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Občas dělá chyby, které ovšem sám netoleruje na zkoušce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [13]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [27]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [7]: Vlastní zápisky
  • 2 : 14 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 93 % [15]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 6 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [12]: 1 (výborný)
  • 2 : 7 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5