Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 9
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
100 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
100 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Spočítali jsme spoustu příkladů. Dal několik šancí k získání zápočtu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výběr příkladů byl dobrý, probrali jsme všechno potřebné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Oceňuji ochotu naučit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Možná trochu zpomalit s vysvětlováním příkladů. Některé byly tak rychle projité, že bylo obtížné přijít na to, jak se to vlastně počítalo a proč zrovna takhle.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápočtové testy byly zbytečně náročné, i když to tak asi panu inženýrovi nepřijde. V porovnání se zkouškovým testem (zadával doktor Břeň) byly o hodně těžší. Možnosti opravy jsou, ale podmínky jsou pak hodně přísné. Z našeho kruhu na první pokus nezískal zápočet nikdo, opravovali jsme už ve zkouškovém období, což bylo nepříjemné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Asi by pomohlo předpokládat pravděpodobnou neznalost látky z přednášek ze strany studentů a více vysvětlovat co se vlastně v příkladu dělá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Rozhodně mi moc pomohly.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Se systémem cvičení jsem v zásadě spokojen. Druhá písemka sice byla neúměrně těžká vůči ostatním, ale člověk pak neměl větší problémy s písemkou zkouškovou. Takže obtížnost bych klidně zachoval, ale chtělo by to studenty na ni lépe připravit. Samozřejmě je potřeba věnovat učení čas především doma, ale naučit toho při cvičení víc by určitě šlo.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký