Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01NUM2] Numerická matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [7]
1:
14 % [1]
2:
28 % [2]
3:
42 % [3]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
14 % [1]
2:
28 % [2]
3:
42 % [3]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Oceňuji vstřícný postoj ke studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu pomoci studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Možnost odevzdat úkoly později.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice vstřicný přístup ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Rozhodně je velmi špatné zadávat jako úkoly dodělat programy (navíc v jazyce C, který ne všichni umějí), v kterých jsou chyby. Všichni studenti poté stráví mnoho času nad tím, proč jim to nefunguje, aby následně zjistili, že chyba je v části, kterou nedělali oni. Přijde mi opravdu hloupé, že místo toho, aby cvičící věnoval trochu času kontrole svých programů, tak musí jejich opravování věnovat mnoho času všichni studenti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápis na tabuli, přehlednější zadávání úkolů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas by byl fajn o něco přehlednější zápis na tabuli
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • doplněk k přednáškám, kde jsou prezentovány na příkladech programy na řešení diferenciálních rovnic
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastně vůbec nevím, k čemu je dobré.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jsou úkoly, ale ty dávají spíše seznámení s látkou
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: 1
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 42 % [3]: 3
  • 4 : 14 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 14 % [1]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký