Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pártl Ondřej Ing. - [01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 34
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [10]
1:
30 % [3]
2:
30 % [3]
3:
30 % [3]
4:
10 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
30 % [3]
2:
30 % [3]
3:
30 % [3]
4:
10 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Přátelský přístup. Nezdržovali jsme se s voláním k tabuli, kdo měj zájem tak spolupracoval z lavice a kdo ne měl prostě smůlu. Velice pečlivě jsme probrali metody integrování a konvergence, což u zkoušky dost pomohlo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotu vše vysvětlit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Probral i složitější věci a různé záludnosti které se pak u zkoušky hodily. Hodiny jsou dobrovolné s tím, že se tam dělají věci které sami navrhnete a chcete. Vypracovaná sbírka je super, jen ji opravdu musíte před každým cvičením trochu přečíst jinak plavete. Zápočtových písemek je hodně (5) a není třeba velkého počtu bodů(32/84), náročnost je přívětivá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi oceňuji "dospělý" přístup, kde o udělení zápočtu rozhodují jen písemky. Pan Pártl na všech cvičeních vyzařoval pozitivní energii, vždy se snažil zapojit lidi do řešení a zbrkle neskákal při řešení. Výuka probíhá podle vlastní sbírky příkladů na stránkách, kterou si určitě vyplatí otevřít i když máte jiného cvičícího. U někoho jiného byste třeba ten zápočet mohli dostat snáze, ale určitě se sem vyplatí chodit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Super sbírka. Každé cvičení se nás ptal, co chceme dělat.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Možná bylo zbytečné se každého na začátku hodiny ptát co chce dělat, ztráceli jsme tím dost času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyznává úplně jiný způsob vedení cvičení. Jeho představa je taková, že si studenti sami doma nastudují jeho sbírku a na cvičeních se budou probírat příklady, se kterými si nevíme rady. Realita ale dopadla tak, že se nikdo nedokázal připravovat z hodiny na hodinu, takže se pouze náhodně zapichovalo do sbírky. Jak se nejelo podle obtížnosti, tak jsme se ztráceli a moc netušili, co se na cvičení děje. Takže cvičení mi téměř nic nedala a zachránilo mě pouze rozsáhle samostudium.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mít představu o nějakých dalších příkladech, po tom co dojde sbírka je to náhodné tahání příkladů z rukávu, které všichni vidíme poprvé, takže se nemusíme dobrat k výsledku. Snaha zapojit lidi do práce tím, že vlastně sám nebude nic počítat je sice zajímavá, ale myslím si že by měl lépe ukázat různé techniky a triky na počítání.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Více tahat lidi k tabuli (i když to nejsou dobrovolníci).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nenechávat tolik prostoru studentům pro výběr probírané látky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Dopočítávat příklady, začínat od "jednoduchých" příkladů a postupně přecházet ke složitějším. Sice jsme nemuseli chodit počítat k tabuli, ale asi by bylo lepší, kdybychom museli. U tabule se toho člověk nejvíc naučí. Sice to zabere víc času, ale studentům to dá rozhodně víc než jen opisování z tabule. A ještě by bylo fajn dávat do zápočťáků typově stejné úlohy, jaké jsme dělali na cvičení.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Hodně integrálů, méně řad. Tak nějak se to odbije, že na to tam a tam pletí stejné odhady a než se v tom zorientujete musíte dohánět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi důležité pro složení zkoušky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: 1
  • 2 : 30 % [3]: 2
  • 3 : 30 % [3]: 3
  • 4 : 10 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 30 % [3]: obtížný
  • 3 : 60 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 10 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za Vaše komentáře. Je škoda, že jste mi své připomínky nesdělili přímo (nejlépe v průběhu cvičení, když jsem se Vás na ně ptal), protože by mě zajímalo, jak jsou myšleny. Připadá mi, že někteří z Vás navštěvovali jiná cvičení než já. Ještě dodám, že od třetího týdne cvičení až do konce jsme (na Váš požadavek) látku probírali tak, že jsme důsledně postupovali od nejjednodušších případů ke složitějším a podrobně procházeli jednotlivé techniky pro počítání, přestože si toho někteří z Vás, zdá se, nevšimli. Při tomto stylu výuky jsem samozřejmě drtivou většinu příkladů vybral dopředu. Nevím o tom, že by v zápočtových testech byly typy úloh, které se neprobíraly (zúčastnil jsem se všech cvičení).