Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 30
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
90 % [9] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.10
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
90 % [9] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.10
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Místy mi výklad přišel příliš rychlý a ztrácel jsem v souvislostech, nicméně vše se dá dostutovat ze sript.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavě přednášky na které jsem rád chodil, ovšem účast 20 studentů v největších přednáškových miśtnostech působila poněkud zvláštně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vyplatí se na přednášky chodit. Skripta jsou skvělá, ale na přednášce se vyzdvihne to podstatné.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Nejprve jsem se naučil všechny věty a definice, pak jsem se snažil pochopit na čem je daný důkaz založen.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nejvíce asi skripta + příklady z vlastních poznámek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta a vlastní zápisky, obrázky tabulí s odvozenými větami.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
skripta jsou velmi pěkně napsané, doplněno zápisky z přednášek a cvičenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ve skriptech je pár chybiček, naštěstí na podstatě důkazu nic nemění. Vyplatí se pořídit skripta, případně si dělat poznámky do nich, vnímat přednášku a zároveň si všechno psát do sešitu - to se nedá stíhat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
Hustá atmosféra, dala by se při zkoušce krájet.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla velmi náročná jak na rozsah zkoušené látky, tak i závěrečné hodnocení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
JE dobré mít příklady z průběhu roku, ke zkoušce pak stačí teorie a dukazy. Také se dříve dozvíte zda vás vyhodí nebo ne.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
5 hodin jsem se dřel na C, ale myslím že jsem si zasloužil B. Jinak zkouška přesně odpovídající tomu, že tohle je nejtěžší předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
paní profesorka si zakládá na tom, aby student jen nepapouškoval skripta, ale i chápal souvislostistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla náročná, paní profesorka si vás řádně proklepne. Věřím, že vás nevyhodí z vlastního rozmaru, ale protože si opravdu myslí, že to chce ještě dopilovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zkouška byla vyčerpávající, ale to je vždy, oceňuji, že mi zkoušející dovysvětlila, čemu jsem nerozuměla a pomohla mi dobrat se k výsledkustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Přísná, ale spravedlivá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Obratně dokáže věci potvrdit či vyvrátit na jednotlivých příkladech, což mi velmi pomohlo pro představu i pochopení látky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Její znalosti a to, že jako slovenka mluví česky. Její přísnost a pohotovost při vysvětlování studentům ?že to mají blbě?studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Paní profesorka je velmi zapálená, umí dobře vysvětlovat. Určitě stojí za to se ptát a dělat domácí přípravy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přístupstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Donutí vás přemýšlet. Občas hodí do pléna nějaký vtípek, atmosféra na přednáškách je pohodová. Oceňuji možnost nechat si uznat písemnou část zkoušky. I přes nabitý program si na vás najde čas. Nevím, zda je výborná paměť pro studenty spíš výhodou nebo naopak :Dstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nevykládá jen skripta zpaměti, podává to příjemným a srozumitelným způsobem, přednášky jsou živé a zajímavéstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
práci s posluchačistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zatím jsem u nikoho jiného z přednášejících neviděla, že by přišel a z fleku přednášel. (Žádná skripta na stole, zápisky, prezentace). To mě fascinovalo.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Nejspis v ničem, nevzpomínám si že by mi něco vadilo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
psát čitelněji na tabulistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [10]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 66 % [10]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [9]: 1 (výborný)
- 2 : 10 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5