Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 30
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [10]
1:
90 % [9]
2:
10 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
90 % [9]
2:
10 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Místy mi výklad přišel příliš rychlý a ztrácel jsem v souvislostech, nicméně vše se dá dostutovat ze sript.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavě přednášky na které jsem rád chodil, ovšem účast 20 studentů v největších přednáškových miśtnostech působila poněkud zvláštně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyplatí se na přednášky chodit. Skripta jsou skvělá, ale na přednášce se vyzdvihne to podstatné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Nejprve jsem se naučil všechny věty a definice, pak jsem se snažil pochopit na čem je daný důkaz založen.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejvíce asi skripta + příklady z vlastních poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta a vlastní zápisky, obrázky tabulí s odvozenými větami.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • skripta jsou velmi pěkně napsané, doplněno zápisky z přednášek a cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ve skriptech je pár chybiček, naštěstí na podstatě důkazu nic nemění. Vyplatí se pořídit skripta, případně si dělat poznámky do nich, vnímat přednášku a zároveň si všechno psát do sešitu - to se nedá stíhat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Hustá atmosféra, dala by se při zkoušce krájet.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla velmi náročná jak na rozsah zkoušené látky, tak i závěrečné hodnocení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • JE dobré mít příklady z průběhu roku, ke zkoušce pak stačí teorie a dukazy. Také se dříve dozvíte zda vás vyhodí nebo ne.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • 5 hodin jsem se dřel na C, ale myslím že jsem si zasloužil B. Jinak zkouška přesně odpovídající tomu, že tohle je nejtěžší předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • paní profesorka si zakládá na tom, aby student jen nepapouškoval skripta, ale i chápal souvislosti
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla náročná, paní profesorka si vás řádně proklepne. Věřím, že vás nevyhodí z vlastního rozmaru, ale protože si opravdu myslí, že to chce ještě dopilovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zkouška byla vyčerpávající, ale to je vždy, oceňuji, že mi zkoušející dovysvětlila, čemu jsem nerozuměla a pomohla mi dobrat se k výsledku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Přísná, ale spravedlivá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obratně dokáže věci potvrdit či vyvrátit na jednotlivých příkladech, což mi velmi pomohlo pro představu i pochopení látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Její znalosti a to, že jako slovenka mluví česky. Její přísnost a pohotovost při vysvětlování studentům ?že to mají blbě?
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Paní profesorka je velmi zapálená, umí dobře vysvětlovat. Určitě stojí za to se ptát a dělat domácí přípravy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přístup
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Donutí vás přemýšlet. Občas hodí do pléna nějaký vtípek, atmosféra na přednáškách je pohodová. Oceňuji možnost nechat si uznat písemnou část zkoušky. I přes nabitý program si na vás najde čas. Nevím, zda je výborná paměť pro studenty spíš výhodou nebo naopak :D
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nevykládá jen skripta zpaměti, podává to příjemným a srozumitelným způsobem, přednášky jsou živé a zajímavé
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • práci s posluchači
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zatím jsem u nikoho jiného z přednášejících neviděla, že by přišel a z fleku přednášel. (Žádná skripta na stole, zápisky, prezentace). To mě fascinovalo.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Nejspis v ničem, nevzpomínám si že by mi něco vadilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • psát čitelněji na tabuli
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 66 % [10]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.10

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [9]: 1 (výborný)
  • 2 : 10 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5