Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01MMF] Metody matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 24
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [16]
1:
68 % [11]
2:
31 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
62 % [5]
2:
37 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Je velmi těžké udržet pozornost. Obzvláště, pokud je několik přednášek s prof. Šťovíčkem za sebou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • P5ehledné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Snahu komunikovat více se studenty. Chvílemi dokonce i snahu pochopit postup studenta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dobrá volba příkladů, neztrapňuje u tabule
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jako cvičící je lepší naž přednášející
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velice dobře umí vysvětlit problematiku příkladu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Cvičící velmi často dělá to, že student navrhne postup řešení příkladu, cvičící řekne dobře a vyřeší příklad jiným způsobem. Student u toho bohužel nemá šanci poznat, zda jeho postup byl špatný, málo podrobný, nebo prostě jen cvičící preferuje svůj vlastní způsob.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Skripta + konec z poznámek spolužáků.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky + skripta
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Na zkoušku byl dostatek času (vlastně tolik, kolik student chce). Některé otázky pokládá zkoušející tak, že chce ihned odpověď, avšak pokud hned nevíte, či něco popletete, tak vám nechá čas na rozmyšlenou. Zkouška je náročná, avšak velmi objektivní a je opravdu do hloubky zjišťováno, jak to student umí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Klasicky písemka + ústní. Pan profesor si je (naštěstí) dobře vědom rozsahu učiva, a proto nabízí možnost "bez důkazů".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • příklad a teorie
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • dobře strukturovanou přednášku. Velké znalosti tématu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Má v hlavě všechno velmi dobře srovnané.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápis na tabuli, logickou výstavbu, preciznost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi organizovaný zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zápis na tabuli, srozumitelné vyjadřování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • méě monotonní projev
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trochu více záživnosti a především více komunikace se studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Po popsání poloviny tabule si ji pan profesor posune dolů, aby dosáhl na druhou polovinu. Bohužel v tu chvíli zakryje zbytek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Příklady jsou poměrně těžké a bohužel v tomto semestru není moc času se doma na cvičení připravovat. Obecně je to problém toho, že je předmětů mnoho a náročných a k tomu se ještě píše bakalářská práce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 12 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 37 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [3]: lehký
  • 5 : 25 % [2]: velmi lehký