Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tolar Jiří prof. Ing. DrSc. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 4
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
100 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
100 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Přednáška kopíruje příslušnou kapitolu knihy M. Nakahary, dá se naučit z toho.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Nejen že se v tomto předmětu zkouší podle státnicových otázek, ale zkouška probíhá přímo státnicovým způsobem. Člověk dostane otázku, deset minut na vypracování, během kterých si nic nestihne připravit, deset minut na odprezentování, během kterých toho stihne odprezentovat ještě míň, a pak dostane áčko.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Přednášky byly naprosto nesrozumitelné. Pan profesor prostě ty dvě hodiny něco říká a člověk moc neví, co. Především člověk vůbec neví, jestli se právě jedná o definici, tvrzení, předpoklad, závěr, důkaz nebo o co. Neustále se ptát na vysvětlení je jednak velice vyčerpávající, a jednak se člověk stejně často vysvětlení nedočká. Naprosto nesrozumitelné byly rovněž pokusy o vysvětlení souvislosti probírané látky s fyzikou, čemuž pan profesor věnoval celou první přednášku a pak několik pasáží v průběhu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 4.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 100 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5