Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tolar Jiří prof. Ing. DrSc. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 86
  • Procento hodnotících: 11 %
Celkové hodnocení [9]
1:
22 % [2]
2:
55 % [5]
3:
11 % [1]
4:
11 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
22 % [2]
2:
55 % [5]
3:
11 % [1]
4:
11 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Velmi přínosné a zajímavé! Možná poslední téma trochu souvisleji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Až na poslední kapitolu byly přednášky srozumitelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • podstatně lepší než VOAF
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Lepší než VOAF (ale ne o moc).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Zápisky bohatě stačí - vše podstatné je řečeno na přednášce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta v kombinaci se zápisky postačují bohatě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • všechno, co šlo - i ta děsivá tlustá skripta jsou vlastně docela dobrá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápisky, skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápisky spolužáků, lehce Štollar.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Zkoušející okamžitě pozná, jestli to umíte, nebo ne. Ač si můžete myslet, že je neobjektivní, opak je pravdou. Podle písemky dá první otázku (většinou něco základního) a buď víte, nebo ne. Pak se můžete propracovat k složitějším otázkám. Pokud máte o předmět zájem a pochopili jste základy, máte vyhráno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je jednoduchá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byly typicky dvoukolová ( písemná a ústní část ). U ústní se pak profesor Tolar ptal především na příklady z písemné části, které byly chybně řešeny.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zbytečné mluvit. Podívejte se do předchozích ročníků ankety.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla neobjektivní. Ústní část trvala ani ne 5 minut a nepadlo prakticky nic z látky TEF2. Prošli jsme pouze letmo Hamiltonův princip (tedy náplň TEF1) a to bylo vše. Když to navíc porovnám se zkušenostmi mých spolužáků, musím konstatovat jediné: je jedno, jestli se na teorii připravujete 10 dní nebo 1 den. Stejně před vás přistane nějaký náhodný pojem a o známce rozhodne počet bodů z písemky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Obrovské spektrum znalostí a široký přehled v celé fyzice, přiměřené tempo výkladu, vše, co je řečeno je zároveň (krásně) napsáno a je zkoušeno jen to, co se probere.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • to že probíranou látku dokonale sám ovládá a ví o čem mluví
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeho přehled, je zajisté vynikající ve vědecké sféře, také zřejmě dobrý vedoucí prací. Má hodně zkušeností.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • mírně bych ocenil větší přehlednost zápisků na tabuli a větší písmo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas dávat více najevo, co budeme dělat a kam právě směřujeme. V některých pasážích je to poněkud hůře odtušitelné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zápis na tabuli je sice esteticky krásný, ale trochu obtížně se mi dělaly souběžně zápisky s tím, jak se znovu na místech již popsaných vynořovaly nové poznámky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Škoda mluvit, ankety z posledních xyz let to vystihují dobře.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Viz minulé ankety.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 26 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 13 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 20 % [2]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 2.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 55 % [5]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5