[00UPRA] Úvod do práva
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 48
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 48 studentů.
- Ukončilo předmět: 45 studentů.
- Průchodnost: 93 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Jeden ze skupiny zbytečných předmětů. Naštěstí je na něj také tak nahlíženo.Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Na přednášky nebylo nutné chodit. Absence na přednáškách znamenala pouze přísnější kritéria pro napsání závěrečného testu. Předposlední přednáška je věnována pouze otázkám a odpovědím vyskytujících se v testu. Kontrole testu vyučující nepřikládá velkou pozornost. Testu se lze navíc vyhnout přednesením pětiminutového referátu. Ve výsledku naprosto nenáročný a místy zajímavý předmět.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Ne příliš záživný předmět, který člověku nic moc nového nepřinese.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Pohodový předmět s lehkým zápočtovým testem, neboť se nikdy nepředpokládalo, že na FJFI by z vás udělali právníka. Nechcete-li psát test, můžete si v semestru připravit referát a získat zápočet dříve.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Předmět vcelku zajímavý, ale těžko říct, do jaké míry užitečný.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Úvod do práva byl zajímavý, jen škoda, že byl tak pozdě.studijní obor: Radiologická technika;V
-
Základy práva, většina se probírala už na střední škole, stačí napsat snadný závěrečný teststudijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
narocnost odpovida dulezitosti predmetustudijní obor: Radiologická technika;V
-
Na začátku mne překvapila úroveň předmětu, která odpovídala tak vlastivědě na základní škole. Později se však člověk dozvěděl i nějaké ty potencionálně užitečné informace.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Předmět je velice zajímavý. Dozvíte se informace, které se hodí do života.PV
-
základy práva, podobně jako na střední školestudijní obor: Radiologická technika;V
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [6]: 2
- 3 : 25 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [10]: ano
- 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká