Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Všechny komentáře učitelů

14101

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. Předmět: Matematické modely dopravních systémů (01MMDS) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:20:10

Vítám cenný postřeh ohledně zdlouhavosti řešení Besselových rovnic a zavedení mikroveličin. V příštím semestru výklad těchto partií značně zestručním. Alespoň zbude více času na náročnější problémy ;-)

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. Předmět: Matematická analýza B4 (01MAB4) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:29:08

Děkuji za vesměs kladné hodnocení. V rámci fair play jsem před chvílí (zcela bezplatně) předal svému kolegovi doc. Mikyškovi know-how ohledně práce s barevnými křídami. ;-)

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. Předmět: Vybrané partie z matematiky (01VYMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 10:51:23

Díky všem za Vaše připomínky i návrhy na zlepšení. Krasopis doc. Krbálka asi nezvládnu, ale barevné křídy bych mohl v příštím běhu vyzkoušet.

Solovský Jakub Ing. Předmět: Matematika 2 (01MAT2) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 14:10:13

Děkuji za připomínky ke cvičením. Pokusím se zapracovat na vracení opravených testů s komentáři k postupu řešení.
Na cvičení byla možnost se zeptat a projít si řešení písemky a vysvětlit postupu řešení. Někteří studenti této možnosti využívali.
Ke správnému řešení minitestů a dotazům ke cvičení obecně - na začátku každého cvičení byla možnost se ptát na příklady, se kterými si studenti nevěděli rady, tedy i na řešení minitestů z minulé hodiny. V případě časově náročnějších dotazů bylo možné se domluvit na individuální konzultaci.

Tušek Matěj Ing. Ph.D. Předmět: Matematika 4 (01MAT4) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 10:46:21

Děkuji za odezvu. K výtce, že v některé verzi testu se vyskytly "věci, které nesouvisely s probíranou látkou" jen podotýkám, že jejich zadání vychází z veřejně dostupné sbírky, která současně slouží jako podklad pro cvičení. Je možné, že souvislost nebyla očividná-to ale těžko bez explicitně jmenovaného problému posoudím.
14102

Matas Marek Ing. Předmět: Termika a molekulová fyzika (02TER) (k předmětu a své roli) 2017-11-22 15:03:39

Sem zadejte Váš komentář.
Dekuji za komentare, pokusim se na nich zapracovat a cviceni dale zlepsit :)

Navrátil Josef Ing. Předmět: Termika a molekulová fyzika (02TER) (k předmětu a své roli) 2017-11-21 22:25:28

Vážení studenti, děkuji za vyplnění ankety. Je mi líto, že více z Vás nepřidalo slovní komentáře, abych věděl, s čím konkrétně jste byli na cvičení nespokojeni, a co dalšího krom většího důrazu na vysvětlení matematických metod mám do budoucna zlepšit.

Růžička František Ing. Předmět: Elektřina a magnetismus (02ELMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-23 16:30:59

Kritiku moc teorie/malo prikladu beru, sam z toho zpetne mam podobny pocit. Ad navadeni studentu u tabule: sam jeste nemam uplne jasno, kde presne lezi ta optimalni intenzita, ale urcite se nad tim zamyslim.

Schmidt Josef Ing. Předmět: Elektřina a magnetismus (02ELMA) (k předmětu a své roli) 2017-11-25 23:13:40

Děkuji všem za vyplnění ankety a za kladné komentáře. Pokusím se tedy v cvičení pokračovat tak jako doposud. ;)
14104

Pavlíková Ivana Mgr. Předmět: Němčina M2 (04NM2) (k předmětu a své roli) 2017-11-26 15:44:48

Sem zadejte Váš komentář.
Studentkám a studentům, kteří vyplnili anketu, děkuji za jejich čas věnovaný zamyšlení se nad jazykovou výukou, zároveň děkuji za pochvalná i kritická slova. Věřím, že hledání slovíček zabere čas, ale pedagogická psychologie i moje zkušenosti dokazují, že takto získaná znalost má větší eficienci než tzv. "servírování slovní zásoby pod nos". Odborná témata nelze opustit, jsme již na vysoké škole, kdo má pocit, že tematické celky absolutně nezvládá, zvolil zřejmě úroveň, do níž nepatří. Co se týká chemických pasáží, je nutno podotknout, že v materiálech nejsou jen tyto, zabýváme se i texty orientovanými matematicky, fyzikálně, prakticky aj.
Ráda bych, aby se student věnoval němčině při domácí přípravě dalších sto minut, pak by šlo s dobou semináře (též sto minut) o ideální čas věnovaný týdně studiu cizího jazyka.
Přála bych si, aby Vám všem studium němčiny přinášelo trošku radosti a uspokojení, mým největším přáním by bylo Vás tzv. "rozmluvit", tím byste udělali zase radost Vy mně.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů nejen ve studiu jazyků.
14112

Pšikal Jan Ing. Ph.D. Předmět: Úvod do moderní fyziky (12UMF) (k celému předmětu) 2017-11-14 15:20:33

Děkuji za příznivé obecné hodnocení předmětu. Obsah přednášek se snažím stále zlepšovat a aktualizovat. Cílem předmětu je získat obecnější přehled o různých partiích moderní fyziky.
14115

Drtinová Barbora Ing. Ph.D. Předmět: Chemie (15CHB) (k předmětu a své roli) 2017-11-26 22:27:01

S přednáškou začínám, bylo to podruhé, co jsem dané téma přednášela. Na začátku semestru jsem opakovaně žádala studenty, aby mi konstruktivní kritikou pomohli přednášku zlepšit. Chci, aby pro studenty měla přednáška význam a prostor pro modifikace existuje. Za celý semestr jsem nedostala jediný návrh na změnu. Ačkoli si anonymního hodnocení vážím (tímto zdravím oba kolegy), mrzí mě, vzhledem k uvedeným skutečnostem, že se studenti nevyjádřili dříve. Připomínky beru na vědomí.

Drtinová Barbora Ing. Ph.D. Předmět: Chemie (15CHB) (k celému předmětu) 2017-11-26 22:28:33

Platí to samé, co jsem napsala u hodnocení vyučujícího.
Připomínky beru na vědomí.
14118

Jarý Vladimír Ing. Ph.D. Předmět: Programování v C++ 2 (18PRC2) (k předmětu a své roli) 2017-11-24 21:55:13

Děkuji za připomínky, zdrojové kódy se budu snažit více nahrávat na stránky cvičení, podmínky získání KZ v příštím semestru upřesním.

Majerová Dana Mgr. Ph.D. Předmět: Tvorba internetových aplikací (18INTA) (k předmětu a své roli) 2017-11-15 21:34:45

Přednášky a cvičení jsou určeny především pro studenty, kteří se dosud nesetkali s internetovými aplikacemi. Myšlenka zadávat během výuky samostatné projekty je zajímavá, avšak časově náročná - studenti by pravděpodobně museli projekty dopracovat ve svém volném čase.