Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čtyroký Jiří prof. Ing. DrSc. - [12ELDY2] Elektrodynamika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 12
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Zajímavé, i když hodně obsahově náročné.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • U zkoušky jsme si příjemně popovídali a stačilo se orientovat rámcově v tématu a znát pár drobností a užitečných poznámek. Rovnice byly potřebné minimálně. Na zkoušku se člověk musel učit z vlastních zápisek a vzpomínat na to, co to vlastně pan profesor říkal a co ty zápisky znamenají. Ale po poctivém učení a pochopení dané látky neházel pan profesor klacky pod nohy.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
    • Zkouška není těžká a pan profesor chce spíše než tu spoustu vzorců vidět, že rozumíte fyzikální podstatě.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Zajímavý projev, zápal pro věc.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Mohli bychom dostat nějaké materiály, kde by byly napsané třeba jen rovnice, abychom pořád museli chodit na přednášky, ale nemuseli jen opisovat z tabule a zvládali jsme i poslouchat, co zajímavého pan profesor povídá. První semestr byl v angličtině, pan profesor mluvil a psal pomaleji a dalo se to stíhat a vnímat bez problémů.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
    • Snad by pomohlo k lepší orientaci ve výkladu, kdyby se častěji zdůraznilo "kde jsme a kam jdeme". Občas není těžké se ve vzorcích utopit a ztratit tak obecný přehled.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Měli jsme cvičení? Možná jednou každý z nás zašel k tabuli a pan profesor nám de facto diktoval, co bychom měli psát. Náročné to nebylo.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký