Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Havlíček Miloslav prof. Ing. DrSc. - [01KF] Kvantová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 17
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Prednasky me bavili a mam pocit, ze jsem se hodne dovedel. Kvantova mechanika ma spoustu nuanci, ktere clovek vstrebava predpokladam cely zivot a prvni seznameni na KVAN a KVAN2 problematiku rozhodne nepokryje. Je videt, ze pan profesor problematice opravdu rozumi a preda spoustu "skrytych" dulezitych veci, ktere cloveku spoji dohromady spoustu predchozich znalosti. Puvodne jsem premyslel, ze na prednasky chodit nebudu, protoze se mi nelibilo pomale tempo pana profesora, ale nakonec jsem velice rad, ze jsem chodil. Navic snazit se pochopit poznamky od nekoho jineho je vetsinou silene, protoze to dulezite je to co pan profesor rekne a ne to, co napise, ovsem to si nikdo nepise.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Super
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Bohužel se kryli s jinými předměty.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • To je snad jasne, "Modra Knizka"
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Ucil jsem se z vlastnich poznamek. Naprosta vetsina toho, co zaznelo na prednasce, se da dohledat v modre smrti, nicmene clovek se nesmi zacist aby nestudoval prilis rozsahle veci, ktere pan profesor pouze proletel.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Zápisky + kniha.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Netusim odkud jsem ty zapisky sehnal.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Dost narocne, ale zvladnutelne.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Zkouska je velice snadna. Pan profesor ma par oblibenych otazek (vetsinou se tykaji toho, co na prednasce dodelal peclive cele, aby to mohl zkouset). Clovek pak dostane 2 oblibene otazky a jednu na trivialni ukazani, ze neco tvori jednoparametrickou podgrupu. Se mnou si pan profesor chtel popovidat a tak mi zadaval zabavnejsi otazky, ale pozdeji jsem zjistil, ze jsem mel davno vyplnenou znamku v papire a zvidave otazky byly vlastne az po zkousce :)
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Bohužel zkoušející připisuje váhu tomu, zda student navštěvoval přednášky či ne a dost záleží na otázkách, které zrovna dostanete.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Havlicek je zde hodny, coz obzvlast matematici ocenni, kdyz te fyzice za tim absolutne nerozumi.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Lidsky a pratelsky pristup, spousu humoru a jasne viditelnou snahu o vysvetleni problematiky. Nekdy bylo potreba se pana profesora poradne doptat, aby bylo jasne, o cem mluvi a jaky je zaver.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Odbornost, vyjadrovani, nadhled.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Osobitý charakter přednášek, znalost tématu a snahu předat studentům co nejvíc.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Havlicek je borec.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Pan profesor by usetril spoustu casu, kdyby nepocital na tabuli dlouhe integraly a napsal pouze vysledek. Stejne to nikdo neprepocitaval, spousta z nas to neprepisovala a chteli jsme jen vysledek. Napad, ze nektere oblasti odprednaseji studenti si myslim, ze je dobry, ale je potreba ho jeste trochu vysperkovat. Zaprve se musi sejit spravni prednasejici z rad studentu, aby to melo nejakou cenu. Druhak by bylo dobre, kdyby pan profesor predem jasne vymezil co prednaset a co ne. (zadani typu "tahle" veta znamena, ze student nevi, kolik kroku z dukazu ma preskocit, jelikoz je vyzadovana znalost kapitol z modre smrti, ktere se neprobiraly na zadnem predmetu)
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Mnoho chyb při psaní. A hlavně nepřehlednost ve smyslu, že často není jasné, co se probírá a kam se spěje.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 80 % [4]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5