Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kratochvílová Irena doc. Ing. Ph.D. - [11ZFKL2] Základy fyziky kondenzovaných látek 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 4
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
57 % [4]
2:
28 % [2]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Bolo to zaujimave, clovek sa nenudil.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Občas sa pani docentka námatkovo pýtala na nejaké veci.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Přednášení základů fyziky pevných látek formou prezentace s komentováním se mi nezdá příliš dobré pro studenty bakalářského studia, kteří se ještě s danou problematikou neměli možnost setkat. Velmi často se stávalo, že jsme z hodiny na hodinu přeskakovali mezi tématy bez nějaké návaznosti. V závěru jsme toho pak příliš neprobrali a nebylo jasné, co vše máme umět. Paní docentka nám ukazovala různé výsledky z praktických výzkumů, které byly sice zajímavé a hodily se, ale neměly by zabrat značnou část hodiny.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Měli jsme doktorku Moniku Kučerákovou. Je strašně super. :)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Mohla by si vzít na starost i přednášky. :)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastne zapisky, skripta, wikiskripta, prezentacie a internet.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Prezentace, internet.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Uplna pohoda, pani docentka zadala dve otazky, bol cas na pripravu, potom sa pytala na zakladne veci, bez zbytocnych odvodzovaciek, stacilo naznacit z coho sa vychadza a co sa kde pouziva. Skor, aby clovek sam rozmyslal, ako sa nieco nabiflil.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • príjemná skúška
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Probíhá v kanceláři paní docentky na FZÚ. Zadá vám otázky a pokud chcete, můžete si je připravit, nebo o nich rovnou povídat. Z proběhlých přednášek mi však nebylo zcela jasné, co vše je třeba ke zkoušce umět.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Polopatisticke vysvetlovanie, bez zbytocnych omacok.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • prehľad, ochota
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Přehled v oboru. Občasně položené otázky na studenty byly dobré a nutily k zamyšlení, již méně se mi však líbilo ukazování prstem a vyžadování odpovědi. :) Přišlo mi, že paní docentka nebere nic příliš vážně, ale s ničím se nepáře, a to je na ní super. :)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Ja som osobne mala trochu zmatok v prezentaciach.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • trocha mi chýbala nejaká pevná štruktúra prednášok, inak super
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Zrušit prezentace a vše odvozovat na tabuli.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičenie nebolo úplne najlepšie domyslené, keďže sme cvičili niečo, čo sme vôbec nepreberali.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
    • Na každou hodinu jsme si připravili příklady předem a poté je vysvětlovaly u tabule. Myslím, že by prospělo cvičení zrušit úplně a věnovat ten čas plně vysvětlování a odvozování teorie. Osobně jsem si z nich nic neodnesl. Ale konaly se tento rok poprvé, takže se jejich pojetí v následujících letech jistě změní.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký