Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MAB4] Matematická analýza B4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 61
  • Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [13]
1:
84 % [11]
2:
15 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.15

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [13]
1:
84 % [11]
2:
15 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.15

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Děkuji za přednášky. Jakkoliv byly občas náročné, docent Krbálek ve mně dokázal vzbudit lásku k matematické analýze.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Přednášky mohou být trochu náročnější na pochopení, nicméně vyučující se snaží vše dostatečně vysvětlit a vše je velmi přehledné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Přednášky byly dobré a né moc nudné, jen jejich obsah byl asi tak 30-40% toho co člověk potřebuje ke zkoušce.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • Nová skripta zachraňují životy
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • Kombinace zápisů z přednášek a cvičení plus skripta.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • + skripta
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • skripta + videa na youtube
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Doplnění o vlastní zápisky nebylo díky kvalitnímu zpracování skript a důsledné korektuře na webu téměř potřeba.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • na písemku převážně ze zápisků ze cvik, na teoretickou část ze skript
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • + vlastní zápisky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • Vypsaný seznam otázek z webu.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Zkoušková písemka byla příliš kreativní, myslím, že by stačil pouze jeden kreativnější příklad na termín. Oceňuji zrušení rozstřelu a více povídání si se studenty během zkoušky. Hodnocení mi přišlo objektivní. Co se mi ale nelíbilo, bylo, že v otázkách byly věci, které se nepřednášely a daly se najít pouze v nových skriptech, která vyšla až v půlce zkouškového, kdy už jsem měla zkoušku za sebou.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • líbil se mi nový systém s pohovorem, zkouška byla objektivnější a šlo snáze dosáhnout na dobré známky
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Nová "ústní" metoda mi vyhovovala.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Absence rozstřelu byla příjemnou změnou.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zkouška v pohodové atmosféře. Pan Krbálek se snaží vést zkoušku formou debaty, je vidět, že nad odpovědí studenta přemýšlí. Pokud je student dobře připraven, může si zkoušku dobře užít a popovídat si s panem docentem.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • letošní velký boj pro lidi z prvních termínů byl ten, že pan docent požadoval znalost vět, které nebyly zmíněné na přednáškách ani ve starých skriptech, byly ve skriptech, které ještě nevyšly, to opravdu nebylo fér... ale jinak velmi kladně hodnotím normální zkoušku bez nějakého zbytečně stresujícího rozstřelu, pan docent byl velmi milý a zkouška takový příjemný rozhovor o tématu
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Možná mi více vyhovoval postup zkoušení v zimním semestru, kdy sice bylo náročnější projít rozstřelem, ale následnou část stačilo ukázat zkoušejícímu, tzn. bez vysvětlování celého postupu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Letos zmizel rozstřel, na ústní si vytáhnete otázku. Po jejím zodpovězení dostanete další důkazy, takto se můžete prodůkazovat až k A.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
    • Praktická část probíhá stejně jako u předmětu MAB3, teoretická část je tentokrát bez tzv. rozstřelu, více času je věnováno vylosované otázce. Tato forma zkoušky je o něco příjemnější, neboť zkoušející studentovi v případě nejasností poradí, přiměje studenta přemýšlet v souvislostech a ne se učit definice a věty nazpaměť.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Doposud náš nejlepší pedagog, i přes na poměry vysokých škol obecne velmi vysokou úroveň přednášejících na FJFI.
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • Výborný pedagog s lidským přístupem. Vše vykládá srozumitelně a hezky zapisuje.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Zapojení studentů do výuky, přehlednost, propracovaný systém zápočtů a zkoušek
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Oceňuji přednes a zápis na tabuli. Pravidla jsou jasně daná, člověk ví co čekat, zkouška není o náhodě. Materiály i řešené testy z minulých let jsou k dispozici.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Strukturu a organizovanost přednášek (jak tematickou, tak ve smyslu přehlednosti zápisu na tabuli), očividnou lásku k matematice a schopnost přehledně a korektně vysvětlit téma. Je to jeden z hrstky lidí v mém studijním životě, za kterého jsem upřímně vděčný. Navíc jsou všechny přednášky dostupné na youtube, což je ve zkouškovém období velmi užitečné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • úsměv a energii přednášek, dokáže zaujmout
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Vyučující je velice ochotný, látku umí dobře vysvětlit, bez delšího přemýšlení zodpoví každý dotaz.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Vtipnost a celkovou lehkost s jakou dokáže přednášky odvykládat.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Byl jsem trochu nemile překvapen, že ne všechny otázky obsažené ve zkoušce se stihly probrat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • zápis na tabuli byl méně přehledný než u mab3, pan docent sice psal vše podstatné, ale do odrážek, takže student, který se zrovna v nějaké myšlence nechytí, nepozná, jestli je to nové tvrzení, nebo jestli z něčeho plyne a pak už se ocitne v chaosu... ale je to přece jen detail
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Je trochu nepříjemné, že otázky ke zkoušce se zveřejní jen pár dní před zkouškou a taky, že naprostá většina vět a definic, které se na přednášce neprobírají, jsou pak vyžadovány u zkoušky. Přijde mi pak skoro zbytečné chodit na přednášky když stačí se naučit celá skripta. Ale zase občas se objeví dobrý postřeh nebo ukázkový příklad o který by člověk neměl přijít.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 76 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 23 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 38 % [8]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.15

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 84 % [11]: 1 (výborný)
  • 2 : 15 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za vesměs kladné hodnocení. V rámci fair play jsem před chvílí (zcela bezplatně) předal svému kolegovi doc. Mikyškovi know-how ohledně práce s barevnými křídami. ;-)