Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kropík Martin doc. Ing. CSc. - [17BES] Bezpečnostní sytémy jaderných reaktorů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 14
  • Procento hodnotících: 14 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
50 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
50 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Docela nuda - resp. hlavně neefektivně využitý čas.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Že nebylo cvičení.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Být více cool.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentace pana docenta Kropíka.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Podklady od vyučujícího.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Dostane témata, ty si nějak zpracujete, on si to pak přečte a vy zodpovídáte doplňující dotazy. Hodnocení někdy objektivní ale někdy (to se mi stalo na ZELu) dá známku podle (asi) prvního dojmu, který už prostě v rámci zkoušky nejde změnit. Na tehdejší zkoušce jsem toho řekl rozhodně více než někteří jiní (lépe hodnocení) a dostal jsem C se slovy, že ZEL není něco, kde by se vyhazovalo a že C dává, když člověk neumí - tak nějak ze soucitu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Povídají zkouška na úplné základy. Člověk musí mít přehled a bezpodmínečně znát např. definici jaderné bezpečnosti. Nicméně pan docent nebazíruje na žádných zbytečných detailech. Oceňuji lidský přístup.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Znalosti, komplexní přehled o problematice. Familiární přístup.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Pozitivní přístup, nezaujatost
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Být trochu více cool? Já se bojím na ty přednášky chodit, neb se bojím, že ho chytne rapl a všechny nás tam zabije holýma rukama. (to vše po incidentu ze ZELu, kdy po zjištění, že jedna funkce na jeho novém mobilu nefnguje ten smartphone ZLOMIL!)
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nebyly cvičení, zápočet se udělovat společně se zkouškou.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 100 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 50 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 50 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 50 % [1]: velmi lehký