Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Limpouch Jiří prof. Ing. CSc. - [12NME1] Numerické metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 34
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [10]
1:
10 % [1]
2:
60 % [6]
3:
30 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
10 % [1]
2:
60 % [6]
3:
30 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednáška byla hned po cviku, takže zpočátku jsem slyšela to samé dvakrát za sebou a v místnosti je tma (svítí jen projektor) => velice uspávací.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Přednášky jsou poměrně nudné, většina věcí s nich je ve skriptech.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • poskytovaly základní přehled numerických metod s jejich odvozením
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • dokumenty k přednášce, hodí se Numerical Recipes pro takové lepší pochopení kontextu některých metod, Vospělova skripta zase obsahují kompletnější odvození
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • zápisky pana Limpoucha
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Skúška prebieha v Tróji, skúšajúci sa zvyčajne pýta približne na 3 konkrétne numerické metódy a ďalšie doplňujúce otázky. Skúška je priemerná a ak sa človek pár dní učí nie je s ňou problém.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • pan profesor byl velmi milý, se zkoušeným si povídá a dává mum možnost přijít na to, kde udělal chybu, ale rozhodně tam člověk nemůže jít s tím, že to nějak okecá, znalosti jsou třeba, hlavně chápat, co se na co a proč používá, vzorce ne tolik
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Rozřazovací test je škoda papíru, následné otázky byly pokládány velice zmateně a matoucně, často dostanete otázku na něco co už jste zodpověděli, jen to nebylo řečeno v tom správném "slovosledu"
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Pripravené prezentácie a materiály, ľudský prístup
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • příjemný člověk, nevyčítá studentům, když na přednášce usnou
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Zaujetí pro daný předmět
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Ocenil by som viac praktických ukážok na príkladoch ako len teórie
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • nevím
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
    • Nepřeříkávat doslova skripta které jsou k dispozici.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 10 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 60 % [6]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 60 % [6]: 2
  • 3 : 30 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5