Limpouch Jiří prof. Ing. CSc. - [12NME1] Numerické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 34
- Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
10 % [1] |
2: |
|
60 % [6] |
3: |
|
30 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
10 % [1] |
2: |
|
60 % [6] |
3: |
|
30 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Přednáška byla hned po cviku, takže zpočátku jsem slyšela to samé dvakrát za sebou a v místnosti je tma (svítí jen projektor) => velice uspávací.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Přednášky jsou poměrně nudné, většina věcí s nich je ve skriptech.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
poskytovaly základní přehled numerických metod s jejich odvozenímstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
dokumenty k přednášce, hodí se Numerical Recipes pro takové lepší pochopení kontextu některých metod, Vospělova skripta zase obsahují kompletnější odvozenístudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
zápisky pana Limpouchastudijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Skúška prebieha v Tróji, skúšajúci sa zvyčajne pýta približne na 3 konkrétne numerické metódy a ďalšie doplňujúce otázky. Skúška je priemerná a ak sa človek pár dní učí nie je s ňou problém.studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
pan profesor byl velmi milý, se zkoušeným si povídá a dává mum možnost přijít na to, kde udělal chybu, ale rozhodně tam člověk nemůže jít s tím, že to nějak okecá, znalosti jsou třeba, hlavně chápat, co se na co a proč používá, vzorce ne tolikstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Rozřazovací test je škoda papíru, následné otázky byly pokládány velice zmateně a matoucně, často dostanete otázku na něco co už jste zodpověděli, jen to nebylo řečeno v tom správném "slovosledu"studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Pripravené prezentácie a materiály, ľudský prístupstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
příjemný člověk, nevyčítá studentům, když na přednášce usnoustudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Zaujetí pro daný předmětstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Ocenil by som viac praktických ukážok na príkladoch ako len teóriestudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
nevímstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Nepřeříkávat doslova skripta které jsou k dispozici.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 10 % [1]: 90%-100%
- 2 : 20 % [2]: 75%-90%
- 3 : 10 % [1]: 50%-75%
- 4 : 60 % [6]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 16 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 10 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 60 % [6]: 2
- 3 : 30 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5