Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motl Alois Ing. CSc. - [15CH2] Obecná chemie 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 68
  • Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [20]
1:
40 % [8]
2:
50 % [10]
3:
5 % [1]
4:
5 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
27 % [3]
2:
63 % [7]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.82

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
55 % [5]
2:
33 % [3]
3:
0 % [0]
4:
11 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky jsou OK, ovšem hlavní problém je jejich rozvrh. 3 hodiny v úterý po 3. hodině je fakt na vraždu, zvláště pokud máte od 7:00.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Myslím, že jsem navštívila první přednášku, ale neudržela jsem pozornost...
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení byly v rámci přednášky, takže pro ně platí to samé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • V ničem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • stačí skripta
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Pohledala jsem různě na internetu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Materiály na webu přednášejícího.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;V
    • Motlova sbírka příkladů. V každé kapitole měl vždy základní teorii a vzorce,na konci každé kapitoly příklady k procvičování.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Zkouška byla lehká, stačilo znát principy výpočtů a logicky uvažovat. Pan Motl se snažil navodit přátelskou atmosféru a nikomu to nedával sežrat
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • maximálně půlhodinový dialog o chemii; lehčí zkouška
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Zkouška je formální, na Éčko asi stačí jen umět mluvit. Na Bčko stačí se připravit 5 hodin před zkouškou (a to jsem na střední měl velmi bídnou chemii).
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Udělat zkoušku není těžké, udělat ji na dobrou známku už nějakou přípravu vyžaduje.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Pohodová zkouška. Přijdete na zkoušku a dostanete 1 příklad z nějakého okruhu z jeho skript. Dle mého názoru nejjednodušší zkouška z 2.semestru.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Rychlá zkouška ze základů, žádné záludnosti.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Milý, hodný, vstřícný ke studentům.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • smysl pro humor, lidský přístup
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Velmi milý přístup ke studentům. Především u zkoušky jsem byl mile překvapený.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Přednášející je skvělý, v ničem by se neměl zlepšovat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • přehlednost zápisu na tabuli nezapomínat na pauzu v tříhodinové přednášce
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Dobré by bylo přednášky trochu lépe strukturovat. Místy jsem vůbec nevěděl o čem je řeč.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 22 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 22 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 44 % [4]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 46 % [7]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.82

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [3]: 1
  • 2 : 63 % [7]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 27 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 36 % [4]: lehký
  • 5 : 36 % [4]: velmi lehký