Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01NUM2] Numerická matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Jeho ochotu opakovaně vysvětlovat a věnovat se studentům nad rámec svých povinností.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Tento předmět vyžaduje časté opakované zapisování dlouhých výrazů na tabuli. To je velice nudné a nic to nepřináší, navíc je snadné se při takovém zapisování dopouštět chyb, jejichž opravování dále mate a zdržuje. Možná by proto stálo za to zvážit, zda tyto výrazy např. nerozdat studentům vytištěné, aby do nich pouze zapisovali poznámky apod., ušetřilo by to spoustu času a hlavně by to nebyla tak strašná nuda.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Mělo by se vzít v úvahu, že na cvičení chodí převážně matematičtí modeláři, kteří měli z velké části v oblasti programování naposledy ZPRO, a tedy jim rychlé komentování zdrojových kódů nic moc nepřináší, protože si namísto vstřebávání nových informací kladou otázky jako "proč je tam to procento?". O domácích úkolech, kdy mají tyto zdrojové kódy upravovat, nemluvě.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký