Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavlíková Ivana Mgr. - [04NM2] Němčina M2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 29
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
80 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
20 % [1]
2:
80 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Líbí se mi struktura hodin a zajímavé příběhy, které nám paní Pavlíková vypráví, hezky se na tom trénuje porozumění mluvenému slovu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Paní magistra Pavlíková je asi jedna z nejlepších cvičících na škole. Ano, je přísná, zadává dlouhé domácí úkoly a vyžaduje aktivitu a připravenost v hodinách, ale její nadšení pro jazyk dokáže zároveň nadchnout i studenty. Asi první učitelka cizího jazyku, od které jsem slyšela: Jazyk je o mluvení, to nevadí, že uděláte nějakou chybu, ale hlavně mluvte! Na tuto větu stále vzpomínám, o tom to totiž přesně je. Frau Pavlík vždy působila příjemně, hodina s ní vždycky rychle utekla a člověku ani ve výsledku nevadilo, že musel vstávat na půl osmou.
      studijní obor: Radiologická technika;V
    • Perfektní znalost a umění vysvětlit jednotlivé gramatické problémy. Zápisky v podobě teoretických částí skript a slovíček.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • přesně řekne co bude v zápočtové písemce. Jsou to přesně ty cvičení které se dělali na hodině nebo za domácí úkol. Takže se student nemusí příliš stresovat. Hodně procvičuje a dává dopředu vědět kdy se píše kontrolní test na slovíčka.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Příliš mnoho úkolů na principu hledejte si slovíčka ve slovníku. Zabere to hodně času a přínos v tom nevidím. Volila bych pro práci jiné texty s méně odbornými výrazy. Zatím to vypadá, že nejvíc toho budu vědět o chemii a to se o ni vůbec nezajímám.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • asi mě nic nenapadá
      studijní obor: Radiologická technika;V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1
  • 2 : 80 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Studentkám a studentům, kteří vyplnili anketu, děkuji za jejich čas věnovaný zamyšlení se nad jazykovou výukou, zároveň děkuji za pochvalná i kritická slova. Věřím, že hledání slovíček zabere čas, ale pedagogická psychologie i moje zkušenosti dokazují, že takto získaná znalost má větší eficienci než tzv. "servírování slovní zásoby pod nos". Odborná témata nelze opustit, jsme již na vysoké škole, kdo má pocit, že tematické celky absolutně nezvládá, zvolil zřejmě úroveň, do níž nepatří. Co se týká chemických pasáží, je nutno podotknout, že v materiálech nejsou jen tyto, zabýváme se i texty orientovanými matematicky, fyzikálně, prakticky aj.
Ráda bych, aby se student věnoval němčině při domácí přípravě dalších sto minut, pak by šlo s dobou semináře (též sto minut) o ideální čas věnovaný týdně studiu cizího jazyka.
Přála bych si, aby Vám všem studium němčiny přinášelo trošku radosti a uspokojení, mým největším přáním by bylo Vás tzv. "rozmluvit", tím byste udělali zase radost Vy mně.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů nejen ve studiu jazyků.