Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petráček Vojtěch doc. RNDr. CSc. - [02EMSF] Experimentální metody subjaderné fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 15
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • prezentace, zapisky, TDR
      Hana Hrubešová studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Prezentace a zapisky
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Prezentace Dr. Adamové a oficiální dokumenty (TDR) kolaborace ALICE.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • jako každá zkouška u Petračka
      Hana Hrubešová studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Nastei je lehka zkouska.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Vcelku příjemná zkouška.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Typická zkouška u doc. Petráčka, složitá domluva termínu, občas zapomene, že vás měl zkoušet. Času na přípravu je dostatek, hodnotí mírně.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Ze to nehroti.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Ukázka funkce jednotlivých detekčních zařízení v rámci celého experimentu je hezká myšlenka, v praxi už však pokulhává. Ukázat princip je v pořádku, ale později to sklouzlo do možná až příliš konkrétních věcí, které se však mezi různými experimenty často dost liší.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 33 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 66 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 37 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 20 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5