Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Polívka Ondřej Ing. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 40
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [9]
1:
11 % [1]
2:
33 % [3]
3:
33 % [3]
4:
22 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
11 % [1]
2:
33 % [3]
3:
33 % [3]
4:
22 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Ochotný odpovídat na dotazy.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Cvičící se snažil zodpovědět všechny dotazy studentů a v případě nejasností poskytnout dovysvětlení látky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Organizovanost, pripravenost na hodinu.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
    • Srozumitelnost výkladu.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
    • Trošku zrychlit tempo, lépe se připravit na hodiny.
      Ota Čapek studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • dávat výsledky minitestů někam na web
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Cvičení by nemusela být tak rozvláčněná. Přišlo mi, že tempo bylo až příliš pomalé.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Během cvičení se stihlo poměrně málo příkladů, temto u tabule by mohlo být svižnější.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Občas jsme se zamotali v nějakém příkladě. Dobré by bylo zapracovat na větší sebejistotě při počítání.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zrychlil bych hodiny, aby se stihlo více příkladů.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Látka by mohla být podána záživněji a příkladů by se během jednoho cvičení mohlo spočítat více.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cviko bolo super, hlavne bonusove body za male pisomky.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 33 % [3]: 3
  • 4 : 22 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 55 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 44 % [4]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký