Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Potoček Václav Ing. Ph.D. - [02KVAN2] Kvantová mechanika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 9
  • Procento hodnotících: 22 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou nápomocné, oproti v té době aktuálním wikiskriptům se věci dělaly jednodušeji, elegantněji. Vyplatí se na ně chodit!
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Poznámky z přednášek konzultované s wikiskripty (která byla opravena a doplněna přednášejícím).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Vlastní zápisky a některé věci z Formánka.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška má dvě části: Písemnou, u které jsou povoleny ručně psané poznámky a tahák ze zimy. Příklady jsou krásné. Je vidět, že Vašek si s nimi dal práci a udělal zadání, které bylo čistě algebraické, takže člověk nemusel celou písemku jen integrovat. Hodnocení písemky mi přišlo spravedlivé. Ústní část je dobrovolná a člověk dostane dvojici témat a píše a povídá. Milá a pohodová zkouška, ze které člověk nemusí mít strach.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Nadšení a zápal pro danou látku, ochotu vysvětlovat látku a konzultovat problémy, zájem o zpětnou vazbu, precizní úpravu wikiskript. Na přednáškách byla uvolněná atmosféra a člověk si je docela užíval a těšil se na ně.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Vhled do problematiky, nadšení pro věc, ochotu, vstřícnost a přátelskou atmosféru na hodinách i mimo ně.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Možná trochu zpomalit, občas by to posluchači docenili a na konci semestru nám přeci jen pár týdnů zbylo. S ohledem na to, že přednášející měl tento předmět letos poprvé, je však toto ne úplně dobré časové rozvrhnutí zcela pochopitelné. A předtermín jsme ocenili všichni.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zpomalit! Chápu, že je třeba probrat určitý objem látky, ale neškodilo by některé kapitoly omezit a věnovat se důkladněji těm zbylým. Místy totiž opět sklouzává přednáška do tak rychlého tempa, že člověk jen opisuje a nestíhá nad látkou přemýšlet. (Nevím, do jaké míry je toto dáno přednášejícím, který tento předmět přebral po doc. Šnoblovi...) Možná by stálo za zvážení přidání jedné hodiny týdně navíc, kde by se mohla střídat třeba přednáška a cvičení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5