Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Růžička František Ing. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 18
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Je vidět, že látce rozumí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Pochopitelně podané vysvětlení všech příkladů, díky čemuž jsem pochopil i věci, které na přednášce ne.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Dle mého názoru se propočítalo příliš málo příkladů. Teorií se zbytečně strávilo mnoho času, právě na úkor příkladů. Cvičení by mohla být přehlednější, myslím, že je lepší studenta u tabule navést, než ho nechat počítat zbytečně dlouhou cestou a ztratit tak spoustu času.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení jsou velmi důležitá, je na nich potřeba spěchat, protože látky je hodně a času málo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [1]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Kritiku moc teorie/malo prikladu beru, sam z toho zpetne mam podobny pocit. Ad navadeni studentu u tabule: sam jeste nemam uplne jasno, kde presne lezi ta optimalni intenzita, ale urcite se nad tim zamyslim.