Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Schäfer Martin Ing. - [02KVA2B] Kvantová mechanika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 14
  • Procento hodnotících: 21 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • vysvetlovanie látky cvičiacim bolo veľmi dobré, povedal by som, že lepšie ako prednášajúci
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Zápis na tabuli byl ukázkový. Když se počítaly příklady u tabule, snažil se celý proces popohánět, abychom se nezasekli na nějaké blbosti, což jsem ocenila. Oceňuji též ochotu poskytnout konzultace.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • veľmi prísne hodnotenie, človek nemohol doniesť úlohu keď sa z akýchkoľvek dôvodov nemohol zúčastniť cvičenia
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • U některých obtížnějších příkladů by bylo pro nás studenty lepší, kdyby je vypočítal cvičící a během počítání postup vysvětlil, neboť když je na obtížný příklad u tabule student, většinou stejně neví co s tím má dělat a cvičící to tedy vysvětluje danému studentu u tabule a ti co sedí v lavicích z toho nemají vůbec nic, jen "bordel" na tabuli. Ano, student má možnost se zeptat na cokoliv během řešení, ale když interakce cvičící-student probíhá hlavně se studentem u tabule a studenti sedící v lavicích tak neslyší jediné vysvětlení, museli by se studenti sedící v lavicích museli ptát úplně na vše a prakticky tak příklad vypočítat znovu a na to není čas.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
    • Inženýr Schäfer se snažil respekt a kázeň v hodinách vydobýt některými dle mého názoru nešťastnými prostředky, ale byl to jeho první rok cvičení kvantovky, takže to určitým způsobem chápu. Působil velice nepřístupně až chladně a nebudu zastírat, že jsem ze cvik měla docela strach. Na druhou stranu mě to donutilo se na cvika připravovat - z dlouhodobého hlediska se ten stresík asi vyplatil. Zápočtový/zkouškový test byl dle mého názoru trochu přehnaný, na první pokus ho napsalo snad jen okolo 5 lidí ze 13, přičemž 2 z nich byli v NMS a kvantovku už měli dříve na jiné škole, čili byli trochu ve výhodě. Když to na první dobrou dá naprostá menšina kvantových newbies, tak to podle mě neznamená, že se na to všichni blbě připravili. Druhá verze testu už byla snesitelnější.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Doporučuju využít osobních konzultací, kvantovka je obtížná, ale občas k pochopení stačí výklad trošku přeformulovat nebo dovysvětlit "pro blbečky". Já jsem konzultovala až za pět minut dvanáct, ale myslím si, že kdybych se "objednala" pravidělně během semestru, neměla bych s tím předmětem pak takový (osobní i jiný) problém.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [3]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký