Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Solovský Jakub Ing. - [01MAT2] Matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Minimum probírané teorie na cvičeních, naopak větší důraz kladený na počítání příkladů - a to všech obtížností.
      PO
    • Ocenuji originalitu příkladů při malých testících ale vzhledem k tomu, že nebyla žádná zpětná vazba, tak to bylo prakticky k ničemu.
      PO
    • Pan inženýr Solovský je velmi vstřícný, a rád zodpoví každý dotaz - kterých je v tomto předmětu mnoho.
      PO
    • snaha vše vysvětlit. Cvičící byl velmi ochotný.
      studijní obor: Radiologická technika;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Někdy nečitelný zápis na tabuli, nic strašného.
      PO
    • Určitě by bylo lepší počítat příklady ze sbírky a vracet zpět opravené testy , abych věděli včem a kde se udělala chyba. Testy nám navráceny nebyly a tudíž jsme neměli žádnou zpětnou vazbu, proč je to špatně, a jak se to teda počítá aj.
      PO
    • Cvičící se občas do vysvětlování zamotal, to byla velká škoda, pak jsme se v tom totiž ztráceli úplně všichni. Dál by taky bylo lepší, kdyby nám minitesty po opravení zůstávaly.
      studijní obor: Radiologická technika;PO
    • Mohl by být asertivnější.
      PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Praktické využití teoretických poznatků získaných na přednáškách.
      PO
    • Velmi dobré je, že se psal každé cvičení minitest a na základě těchto minitestů se pak uděloval zápočet. Tento způsob je milionkrát lepší, než kdy se píše velká zápočtovka 2x za semestr. To je pak student moc vystresovaný a pak tomu i odpovídají výsledky. Psaní minitestů je určitě super věc.
      studijní obor: Radiologická technika;PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [2]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za připomínky ke cvičením. Pokusím se zapracovat na vracení opravených testů s komentáři k postupu řešení.
Na cvičení byla možnost se zeptat a projít si řešení písemky a vysvětlit postupu řešení. Někteří studenti této možnosti využívali.
Ke správnému řešení minitestů a dotazům ke cvičení obecně - na začátku každého cvičení byla možnost se ptát na příklady, se kterými si studenti nevěděli rady, tedy i na řešení minitestů z minulé hodiny. V případě časově náročnějších dotazů bylo možné se domluvit na individuální konzultaci.