Solovský Jakub Ing. - [01MAT2] Matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Minimum probírané teorie na cvičeních, naopak větší důraz kladený na počítání příkladů - a to všech obtížností.PO
-
Ocenuji originalitu příkladů při malých testících ale vzhledem k tomu, že nebyla žádná zpětná vazba, tak to bylo prakticky k ničemu.PO
-
Pan inženýr Solovský je velmi vstřícný, a rád zodpoví každý dotaz - kterých je v tomto předmětu mnoho.PO
-
snaha vše vysvětlit. Cvičící byl velmi ochotný.studijní obor: Radiologická technika;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Někdy nečitelný zápis na tabuli, nic strašného.PO
-
Určitě by bylo lepší počítat příklady ze sbírky a vracet zpět opravené testy , abych věděli včem a kde se udělala chyba. Testy nám navráceny nebyly a tudíž jsme neměli žádnou zpětnou vazbu, proč je to špatně, a jak se to teda počítá aj.PO
-
Cvičící se občas do vysvětlování zamotal, to byla velká škoda, pak jsme se v tom totiž ztráceli úplně všichni. Dál by taky bylo lepší, kdyby nám minitesty po opravení zůstávaly.studijní obor: Radiologická technika;PO
-
Mohl by být asertivnější.PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Praktické využití teoretických poznatků získaných na přednáškách.PO
-
Velmi dobré je, že se psal každé cvičení minitest a na základě těchto minitestů se pak uděloval zápočet. Tento způsob je milionkrát lepší, než kdy se píše velká zápočtovka 2x za semestr. To je pak student moc vystresovaný a pak tomu i odpovídají výsledky. Psaní minitestů je určitě super věc.studijní obor: Radiologická technika;PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [2]: obtížný
- 3 : 16 % [1]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za připomínky ke cvičením. Pokusím se zapracovat na vracení opravených testů s komentáři k postupu řešení.
Na cvičení byla možnost se zeptat a projít si řešení písemky a vysvětlit postupu řešení. Někteří studenti této možnosti využívali.
Ke správnému řešení minitestů a dotazům ke cvičení obecně - na začátku každého cvičení byla možnost se ptát na příklady, se kterými si studenti nevěděli rady, tedy i na řešení minitestů z minulé hodiny. V případě časově náročnějších dotazů bylo možné se domluvit na individuální konzultaci.
Na cvičení byla možnost se zeptat a projít si řešení písemky a vysvětlit postupu řešení. Někteří studenti této možnosti využívali.
Ke správnému řešení minitestů a dotazům ke cvičení obecně - na začátku každého cvičení byla možnost se ptát na příklady, se kterými si studenti nevěděli rady, tedy i na řešení minitestů z minulé hodiny. V případě časově náročnějších dotazů bylo možné se domluvit na individuální konzultaci.