Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01MAT4] Matematika 4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 24
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • vlastní zápisky
      studijní obor: Radiologická technika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • zkouška se skládá jen z písemného testu, ve kterém jsou otázky z teorie i početní příklady. Zdálo se mi, že náročnost jednotlivých termínů nebyla stejná. Požadavky pro složení zkoušky nejsou nijak vysoké. Kdo získal zápočet, má zkoušku jasnou - pokud se naučí "smrťáky".
      studijní obor: Radiologická technika;PO
    • zkouška byla docela náročná. Pokud se ale člověk připravoval, neměl se zkouškou problém. Nutnou podmínkou pro složení zkoušky bylo bezchybně odpovědět na rychlou smrt.
      studijní obor: Radiologická technika;PO
    • Oceňuji, že u zkoušky není ústní část.
      PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • První zkouškový test byl stejný jako dostupný na internetu, avšak ve druhém byly věci, které nesouvisely s probíranou látkou.
      PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 33 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za odezvu. K výtce, že v některé verzi testu se vyskytly "věci, které nesouvisely s probíranou látkou" jen podotýkám, že jejich zadání vychází z veřejně dostupné sbírky, která současně slouží jako podklad pro cvičení. Je možné, že souvislost nebyla očividná-to ale těžko bez explicitně jmenovaného problému posoudím.