Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Váchal Pavel Ing. Ph.D. - [12NME1] Numerické metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 33
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Materiály pana profesora Limpoucha doplněné o poznámky z přednášek a cvičení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • pdf od prof. Limpoucha a ing. Váchala
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • existují perfektní zápisky pro cvičení Jirky Vyskočila + prezentace z přednášek (tam jsou však spíše vypsané pojmy a pro pochopení je tak třeba projít wiki atd.)
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Zápisky dostupné na stránkách vyučujících doplněné o informace o metodách dohledatelných na internetu
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Zkouška byla příjemná, zkoušející byl objektivní, neptal se na nic, co by se nepřednášelo.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Zkouška byla příjemná, stačilo ukázat, že člověk rozumí základním metodám
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Úvodní rozstřelový test (snad všechny verze jsou na netu), po kterém následuje losování 3 otázek (seznam taky na netu) a ústní. Kromě samotných znalostí záleželo dost na tom, jak sebevědomě jste je podali.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Zkouška začne jednoduchým testem, student zakroužkuje správné odpovědi a zkoušející se ho zeptá, zda všemu rozuměl. Pokud student něčemu nerozumí, o dané problematice se se zkoušejícím pobaví. Následně student dostane tři otázky, které musí zodpovědět. Známka je udělena podle toho, kolik otázek student zodpověděl a zda byly všechny správně. Pokud zkoušející váhá mezi dvěma známkami, je studentovi položena doplňující otázka. Zkouška obvykle netrvá příliš dlouho, při velkém počtu studentů se ovšem může protáhnout až na hodinu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Nejprve krátký test, poté 3 obsáhlejší otázky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Ochotný odpovídat na dotazy.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Když se nedrží úplně přesně materiálů pana profesora Limpoucha, tak by měl buď dát k dispozici svoje, nebo je déle promítat, abychom si je stihli opsat.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [2]: Skripta
  • 3 : 10 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 30 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5