Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18ZALG] Základy algoritmizace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 41
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [8]
1:
62 % [5]
2:
25 % [2]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
62 % [5]
2:
25 % [2]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Docent Virius nemá rád, když někdo na přednášce jí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Vyhovující, odborné, přehledné.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Chodil jsem celý měsíc na přednášky a nic jsem z toho nepochopil. Vzhledem k tomu jsem přestal navštívit jich
      studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Pro přípravu na praktickou část jsem používala své zdrojové kódy ze cvičení
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • skripta
      studijní obor: Informatická fyzika;V
    • Ze skript se hůře chápou teoretičtější témata, na ty jsou asi lepší přednášky, ale věci jako datové struktury a třídící algoritmy tam jsou popsány hezky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Skripta od zkoušejícího bohatě stačí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Dále jsem se učil pomocí videonávodů, ne že by byli lepší, ale je to pohodlnější způsob.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Na první zkoušce bylo možno zvolit si téma pro psaní programu a následně pro teorii. Z vybraného tématu stačilo vědět to, co se říkalo na přednášce. Může nastat problém, pokud všichni chtějí jedno téma, protože pak se na vás nemusí dostat to, které jste chtěli.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Pan docent dal u prvního termínu na výběr, z jaké oblasti chceme otázku. Vzhledem k tomu byla zkouška velmi jednoduchá.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Pro první pokus je zkouška poměrně snadná, zkoušející působí uvolněně, snaží se při zkoušce navodit příjemnou atmosféru, zkouška je dle mého názoru hodnocena objektivně
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • můžete si vybrat kapitolu, ze které chcete být zkoušen
      studijní obor: Informatická fyzika;V
    • Součástí zkoušky je jak program tak teoretické mluvení. Obojí je bráno s lidským přístupem pana docenta.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Zkouška probíhala tak, jak by měla. Nic obtížného (jíž jsem programování studoval, tak to nebyl moc problém).
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Praktická část byla lehká, nebo aspoň mě přišla lehká, zato teoretická část šla trochu víc do hloubky než jsem očekával. Zkoušku jsem však dostal hned na první pokus, tedy to zas tak zlé nebylo a spíše se zkoušející rozhodoval o známce.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Dobře se poslouchá, mluví srozumitelně, věcně odpovídá na dotazy.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • lidský přístup
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • kapacita
      studijní obor: Informatická fyzika;V
    • Často zpestřuje přednášku vyprávěním nějakých příhod nebo zajímavými příklady, zajímá se o publikum.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
    • Osobně oceňuji široký a podrobný přehled v oboru, který vyučuje. Od historie po nejmodernější techniky v programování/algoritmizaci.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Znalost programování je ohromující.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nevím.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 12 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 58 % [7]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5