Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vysoký Jan Ing. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 7
  • Procento hodnotících: 14 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Prednasky byly po case velice narocne a bylo snadne se ve vykladu ztratit.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz role prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz role prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Skripta jsou velice rozlehla a cloveka mohou ponekud zastrasit. Obcas mi prisly hure citelna, ale budme radi za ty dary.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouska byla prekvapive snadna. Predmet ma ohromny potencial k tomu kohokoli brutalne vykoupat - myslim si, ze neni mozne kompletni rozsah latky pojmout s pochopenim v prubehu 3 tydnu (tolik trvala priprava me). S koncem skript se narocnost a abstrakce nebezpecne stupnuje a ja osobne jsem zacal propada panice. Na zkousku jsem sel s tim, ze v rozsahu latky je asi 80% veci, ze ktere me muze snadno vyhodit, protoze jsem napriklad nedovedl poradne spocitat zadny priklad (to prisuzuji take tomu, ze priklad je tam vicemene jen jeden, tahne se celym skriptem a je pretizen notaci). Snazil jsem se z matematiky extrahovat myslenku a rozhodne jsem se nesnazil si zapamatovat jednotliva odvozeni, protoze obsahovala prilis mnoho symbolu. Na zkousce pak nebylo temer nic z toho potreba. Mam dojem, ze by mi byval stacil jeden tyden, protoze se zkousejici snad i zamerne neptal na nic narocneho (coz je asi tech 80% rozsahu). Byl jsem z toho az zklaman, protoze jsem mel pocit, ze sem se ucil 3 tydny uplne zbytecne.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Snahu o precizni a perfektni podani, ochotu vypracovat kompletni material v podobe skript.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Mel bych nekolik pripominek. Jako trivialni pozorovani bych rad podotknul, ze pan Vysoky zbytecne krici. Dalsi vec, ktera muze byt otazkou vkusu, ale pro me je klicova je prilisna peclivost. Pan Vysoky je tak extremne peclivy, ze se v peclivosti odvozeni a dukazu obcas temer ztraci smysl toho, co a proc se dela. Obcas je podle me dobre jako spravny fyzik zamavat rukama, nakreslit obrazek a cilit na pochopeni a ne na precizni zapis. Porovnavam s knihou Mariana Fecka, kde dukazy nejsou a vety jsou psane jen tak mezi reci v textu, zato je vse podane tak, ze si clovek odnasi tu hlavni myslenku a vi, jak to cele funguje. Muj osobni nazor je, ze toto je ten spravny zpusob, jak ucit dulezty "aparat" fyziky, pomoci ktereho se formuluje moderni fyzika a my mame byt shopni se prave v teto orientovat. Malokdo narazi na to, ze bude muset umet do posledniho indexu a zavorky vyjadrit afinni konexi, nicmene spousta lidi se setka s pojmem afinni konexe a bude muset vedet, proc se v textu vyskytla, aniz by vedel, jaky presny ma predpis.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cviceni nebyla. V prubehu prednasek se teorie aplikovala na frame bundle, to bylo vicemene vse. Zapocet byl za dochazku
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký