ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01NM] Numerická matematika

Další předměty
[01LIB2] Lineární algebra B2
[01MAT3] Matematika 3
[01NM] Numerická matematika
[01UAL] Úvod do algebry
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:18 / 31
Procento hodnotících:58%
|============........|
SUM : Celkové hodnocení [252]2.10
1 :|======..............|30% [78]
2 :|=======.............|37% [94]
3 :|=====...............|24% [61]
4 :|=...................|5% [15]
5 :|....................|1% [4]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Nemusel by být tak nudný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednaska na me nekdy pusobila nudne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyber casu pre prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Látka byla podána jasně a srozumitelně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snahu spristupnit uvod predmetu studentom bez LIA2
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pomalu, jasne a srozumitelne vykladana latka => clovek na prednasce stihnul mimo opisovani poznamek z tabule i poslouchat a par veci i pochopit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • Predmet se mi kryl s jinym
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hodnotná literatura
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • lenost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška byla v pondělí od půl osmé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • od 7:30 a uspávající přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • casto spise dalsi prednaska nez procviceni metod odvozenych na prednasce a jejich uvedeni do praxe
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lépe rozvrhnout čas. Zbytečně mnoho času stráveno nad soustavami lineárních algebraických rovnic a málo nad interpolací a numerickým výpočtem integrálu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • pdf - psané staršímy studenty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poznámky k přednášce z internetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na stránkách SU byly ke stažení skripta před lety sepsaná jedním studentem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta přednášejícího, skriptum od bývalých studentů Numerická matematika II
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta k předmětu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z vlastnich zapisku, ze skripta a "neoficialniho skripta"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Kvuli prehlednuti se ve znamenku dostat 3, to mi pripada ponekud prisne a take se mi vubec nelibilo, ze kdyz uz jsem byl zkousen na 3, taka pana docenta vubec nezajimaly dukazy vet, ktere sem mel pripraveny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouska byla hodne, mozna az zbytecne tezka - moc se mi nezdalo, ze na 3 stacil jen "holy zaklad", tj. naucene algoritmy apod.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [18]2.33
1 :|==..................|11% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [9]spíše ano
3 :|=======.............|33% [6]ano i ne
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|====================|100% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [18]1.78
1 :|==========..........|50% [9]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [18]1.89
1 :|=======.............|33% [6]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [18]2.56
1 :|==..................|11% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|=========...........|44% [8]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 :|=...................|5% [1]0-2
2 :|=======.............|33% [6]3-6
3 :|=======.............|33% [6]7-10
4 :|====................|22% [4]11-14
5 :|=...................|5% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18]2.89
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|=====...............|27% [5]neutrální
4 :|=======.............|33% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [18]2.17
1 :|===.................|16% [3]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [9]spíše ano
3 :|=======.............|33% [6]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [18]2.67
1 :|===.................|16% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|=====...............|27% [5]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|==..................|11% [2]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [18]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|============........|61% [11]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|========............|38% [7]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18]
1 :|==..................|11% [2]z vlastních zápisků
2 :|========............|38% [7]z cizích zápisků
3 :|==========..........|50% [9]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [18]2.56
1 :|=====...............|27% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [3]spíše ano
3 :|========............|38% [7]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [2]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [18]1.56
1 :|==========..........|50% [9]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [18]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [3]spíše ano
3 :|========............|38% [7]neutrální
4 :|=====...............|27% [5]spíše ne
5 :|===.................|16% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18]
1 :|========............|38% [7]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [9]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [18]2.50
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|=========...........|44% [8]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [18]2.17
1 :|==..................|11% [2]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [12]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [18]1.33
1 :|==============......|72% [13]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18]2.00
1 :|====................|22% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [10]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne