01FKP  >  Funkce komplexní proměnné

Počet hodnotících: 4 / 19
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 19 studentů.
Ukončilo předmět: 13 studentů.
|==============......| 68 %

Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [4]
  • Predmet v teto podobe nema smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly trochu zmatené. Měl jsem problémy postřehnout přechody věta-důkaz mezi kapitolami a podobně. Skripta jsou sice dobrá, ale obashují mnohonásobně více věcí než je potřeba ke zkoušce. Teorie je jinak docela zajímavá a pěkná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkem pekny a asi i docela dulezity predmet, vyucovany bohuzel dost nestastnou formou doc. Zahorskym, ktery by nemel ucit, vedi to asi vsichni, ale nikdo s tim nic nedela... v teto podobe bych predmet dal spis jako volitelny... na prednasky chodilo cca 3-4 lidi, coz je myslim dost vypovidajici
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dle meho nazoru, zcela zbytecny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [4] 3.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [4] 3.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [4]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] ano i ne
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [4]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne