Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. :: [01FKP] Funkce komplexní proměnné

Další předměty
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 13
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [53] 2.77
1 : |====................| 20 % [11]  
2 : |====................| 20 % [11]  
3 : |======..............| 28 % [15]  
4 : |====................| 20 % [11]  
5 : |==..................| 9 % [5]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Lepsi srozumitelnost vykladu, mene chyb na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zřetelněji rozčlenit přednášku do logických celků. Nemusel by dělat tolik chyb. Nemusel by mazat to, co právě napsal na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pan docent Zahorsky je uz clovek pozehnaneho veku, s cimz logicky souvisi jeho schopnost prednaset - mluvi potichu, dela casto chyby a to, co je na tabuli, je spravne tak z 50%, coz je vazne moc spatne! nemuzu zas tolik soudit, protoze jsem byl jen na prvni prednasce, ale to, co jsem videl, mi stacilo k tomu, abych se rozhodl tento predmet nenavstevovat predmet by mel ucit nekdo jiny, napr. pan Fucik
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Lehke zkousky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, lidskost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je celkem roztomily a je videt, ze je stale dost bystry, na prednaseni latky ale uz bohuzel nestaci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Prednasky se nedaji poslouchat, maji spoustu chyb, uz z druhe rady neni rozumet. Osobne pochybuji o ucitelskych kvalitach prednasejiciho.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zbytecne, zmatene, chyby na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cviceni nebylo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Bina & Makovicka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z vlastních zápisku, ze studentských skriptíček, ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • PDF od byvaleho studenta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Zkoušející byl příjemný a milý. Oceňuji možnost výběru jednoho tématu a přidělení druhého. Rovněž je sympatické, že každý student má hodinu jen pro sebe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pan docent zkousel pouze behem jedineho tydne o zimnim zkouskovem, coz je vazne malo... ne kazdy si muze terminy svych zkousek naplanovat tak, aby mu tento vysek postacil a vybral si v nem termin... dost to narusilo skladani ostatnich zkousek... jinak zkouska samotna neni tezka, je zajimave, ze i kdyz pan docent dela chyby na prednaskach, na zkousce je pohotovy a bystry...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [4] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [4] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [4] 3.25
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7] 1.00
1 : |======..............| 28 % [2] z vlastních zápisků
2 : |===.................| 14 % [1] z cizích zápisků
3 : |===.................| 14 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne