01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 20 / 131
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 131 studentů.
Ukončilo předmět: 38 studentů.
|======..............| 29 %

Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [16]
  • Bravurne prednnaseny predmet. Asistent Pytlicek - jakoby se ve vektorovem prostoru narodil. Umi slozitou latku podat srozumitelne. Proste krasa, elegance...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mnoho lidí - a já se mezi ně řadím - nejlepší předmět prvního semestru :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tomuto jsem se už musel skutečně poctivě věnovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný a velice zajímavý předmět, velmi dobře podaný. Nakolik bude užitečný, nemohu zatím zcela posoudit, jisté je, že přednášky svou čistou abstrakcí poskytovaly téměř estetický zážitek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět bohatě pokryl Lineární algebru 1, na kterou nebylo třeba chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi obtížný předmět. Alespoň u mě bylo běžné, že jsem látku chápal až zpětně, o několik přenášek později. Nastěstí jsou k předmětu vynikající skripta, ideální je psát přímo do nich.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavá oblast matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Komu předmět doporučit? Všem. Jde přece o Pytlíčka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi přínosný předmět, ale hodně těžký. Po absolvování vidí člověk defekty a jádra úplně ve všem a je pro běžný život téměř nepoužitelný, protože na všechno začne koukat matematicky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Povinný předmět na matematiku A. Obtížnější část lineýrní algebry. Co se týče zkoušky, je velmi důležité nepodceňovat písemnou část, chodit proto na cvičení a svědomitě se učit řešit příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chodit na přednášky se vyplatí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V porovnání s LA1 o dost těžší, ale také zajímavější. Mimo jiné i díky as. Pytlíčkovi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejtěžší předmět zimniho semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • co dodat... narocny predmet vyucovany legendarnim pedagogem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v podání as. Pytlíčka výborný předmět a velká zkušenost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi dolezity
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [20] 1.10
1 : |==================..| 90 % [18] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [20] 1.05
1 : |===================.| 95 % [19] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [20]
1 : |=========...........| 45 % [9] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [8] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [3] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [20]
1 : |=============.......| 65 % [13] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [6] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne