Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 64
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [294] 1.46
1 : |==============......| 70 % [208]  
2 : |===.................| 17 % [51]  
3 : |=...................| 7 % [22]  
4 : |=...................| 4 % [13]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
  • Omládnout, aby mohl učit ještě další generace jaderňáků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan asistent by nemusel tolik strašit studenty - jakkoli toto motivuje k většímu úsilí při studiu, u některých jedinců může vzniknout zbytečné trauma. Na druhou stranu se možná jedná o neodmyslitelný folklór prvního semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To nevim.. Spis by se meli zlepsit studenti, aby jich tolik nemusel vyhazovat od zkousky:)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by to chtělo trochu shovívavosti vůči studentům. Algebra je velmi abstraktní předmět, a tak se není co divit, že občas člověk něco špatně pochopí a položí trochu scestnou otázku, standardní odpověď na takový dotaz je pak "Vždyť vy do toho vůbec nevidíte, vy tady nemáte co dělat!", což příliš nikomu neposlouží...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snížit počet bodů nutných ke zkoušce z 25 na 22, nebo zavést jeden opravný termín. (Jsou dny, kdy člověku není dobře, přestože by jinak uměl)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Řekl bych že už v ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uvadzat viac prikladov na lepsie pochopenie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [14]
  • Fenomenalni pamet, dokonalst, um. Jeden z nejlepsich ucitelu fakulty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je prostě dobrý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdo nepoznal Pytlíčka, není jaderňák! Jeho naprostý přehled a nadhled v tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý přehled v přednášené látce, formálně dokonalý, a přesto živý výklad. I přes značnou náročnost přednášek nebyl problém udržet pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Logickou svázanost, přehlednost výkladu, výborná, logicky navazující a přesná skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Drží vysokou úroveň, božské pedagogické schopnosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíčkovitost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan asistent je vskutku výrazná osobnost. Výklad je jasný, i když tempo rychlé. Pan asisten vykládal celkem lidsky, látku i vysvětloval (což je velká výhoda oproti učení se ze skript).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je naprosto jasné, na čem jste.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ví přesně co studenti nechápou, snaží se na to předem upozorňovat, ukazovat na to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi úplně všechno. Především srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura přednášek, vynikající skripta, nadšení pro algebru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ma styl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozumie tomu o com hovori
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Vynechat LAP přednášku by byl hřích!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na předmět jsou kvalitní skripta a na přednáškách se nedělá víc než v nich je. I tak ale přednášky mají smysl, težší věci jsou tam podány více "lidsky" a tím i pochopitelněji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [8]
  • Je dobré se na cvičení hodně připravovat, Pytlíček ocení správné odpovědi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neni co zlepsit. Systematicke vyvolavani k tabuli je skvelou motivaci, aby se clovek latku naucil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně bylo dobré, že se cvičení konala. Procvičili jsme téměř vše potřebné, zároveň jsme byli upozorněni na typy příkladů v pozdější zkouškové písemce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepočítali jsme moc příkladů na variety, které byly hlavní náplní zkouškové písemky a bohužel některé typy příkladů ( např. na projektor ) ve sbírce úplně chybí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla mírně stresová, ale hodně dobře připravila na zkoušku (pokud se k tomu člověk naučil dokonale celá skripta a propočítal první polovinu sbírky)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je téměř nezbytné kvůli látce nevynechávat cvičení - z každého typu příkladů se řeší často jen jeden.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně studentů na jednom cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice užitečné, nutná příprava na zkouškovou písemku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Pytlickova skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíček: Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Lineární algebra a geometrie + výborné mp3 nahrávky z Krakenova FTP (Díky!)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Lineární Algebra od Jiřího Pytlíčka prom. mat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra a geometrie - Jiří Pytlíček
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jen a pouze z Pytlíčkových skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíčkova skripta a vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [9]
  • Po odevzdani zkouskove pisemky jsem si pripadal jako Jiri Wolker - mensi a jeste mensi. Po hodine cekani a vysledky se obavy potvrdily: "Ta vase pisemka se mi vubec nelibi; tady jste si neprecetl zadani, tamhle neumite vypocitat diskriminant a v te soustave: to jste tomu nasadil korunu. Jak vam mohlo tohle vyjit, kdyz ta soustava v tomto pripade evidentne nema reseni?..." Z teorie je treba umet opravdu vsechno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška nakonec nebyla tak hrozná, jak tvrdily všelijaké pověsti kolující po fakultě. Zkoušený sice prožil jistou dávku stresu a při písemce se pořádně zapotil, atmosféra byla ale snesitelná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška u Pytlíčka - extáze prvního semestru :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přípravu je třeba vynaložit mnohem větší úsilí a nepoměrně více času než na získání zápočtu z lin. algebry 1, přitom rozdíl je jen 1 kredit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi oceňuji dostatek času při řešení zadaných úkolů. Opravování (a dopočítávání) písemky je také výbornou částí zkoušky, kdy, přestože osoba zkoušku nesloží, se alespoň něco naučí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžká písemka, strašné je čekání na smrt před kabinetem, kdy jsou postupně jednotliví lidé voláni a posíláni domů. Pokud člověk přežije písemku (už po ní toho má plné kecky), tak ta ústní část už není tak strašná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přes písemku není lehké se dostat, ale pak u ústního je to v pohodě, když to umíte...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška je stresující, ale nikoli zbytečně, v tom je ta anketní otázka dost blbá. LA je těžký a důležitý předmět, takže nějaký stres tam samozřejmě je, ale to není chyba as. Pytlíčka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nekonečně dlouhá zkouška, člověk musí předvést, že opravdu něco umí. Písemka byla docela lehká, o to horší byla ústní část. Pan asistent skutečně prověřil, zda zkoušený důkazu rozumí. Typickým znakem je vysoká úmrtnost, některé termíny i vysoko přes polovinu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19] 1.63
1 : |===========.........| 57 % [11] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [4] spíše ano
3 : |====................| 21 % [4] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19] 1.21
1 : |================....| 78 % [15] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19] 1.32
1 : |===============.....| 73 % [14] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19] 1.05
1 : |===================.| 94 % [18] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 14 % [3] 7-10
4 : |===============.....| 76 % [16] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18] 1.06
1 : |===================.| 94 % [17] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [18] 1.22
1 : |=================...| 83 % [15] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [2] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [18] 1.33
1 : |===============.....| 77 % [14] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [18] 1.00
1 : |==..................| 11 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==================..| 88 % [16] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [22] 1.00
1 : |==..................| 9 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |============........| 59 % [13] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [16] 1.19
1 : |=================...| 87 % [14] rozhodně ano
2 : |=...................| 6 % [1] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [16] 1.44
1 : |============........| 62 % [10] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [5] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [15] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=====...............| 26 % [4] spíše ne
3 : |=========...........| 46 % [7] neutrální
4 : |=====...............| 26 % [4] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16] 1.50
1 : |===========.........| 56 % [9] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [6] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [16] 1.50
1 : |============........| 62 % [10] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [16] 3.00
1 : |==..................| 12 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [4] neutrální
4 : |=========...........| 43 % [7] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [18] 1.50
1 : |===========.........| 55 % [10] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18] 1.17
1 : |==================..| 88 % [16] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne