01MAP  >  Matematická analýza plus

Počet hodnotících: 15 / 129
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 129 studentů.
Ukončilo předmět: 53 studentů.
|========............| 41 %

Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Analýzu plus si nenechte uniknout!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednoznačně výborný předmět. Fascinující, někdy až napínavé přednášky, podstatně zábavnější než Matematická analýza 1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na analyze jsem se nikdy nenudil. Opravdu pekne prednasky. Libi se mi, ze vyklad sel do houbky a vsechna tvrzeni byla precizne dokazana. Skoda, ze na nektere kapitoly nezbyl cas (obecna mocnina a logaritmus, ciselne soustavy)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas mi dlouho trvalo, než jsem všechno pochopil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět povinný na matematiku A stejně jako je vyplnění této položky. Zatímco to první je logické, to druhé mi nějak neleze na rozum.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět - bez něj se člověk rozhodně neobejde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela obtížný přemět s náročnou zkouškou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře udělaná přednáška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O dost obsáhlejší než analýza B. Je otázka nakolik z něj chybí cvičení. Protože zkouška nemá písemnou část, tak jsme to zatím neměli jak pocítit. Bylo by ale asi přínosné se i na analýze A trochu víc rozpočítat, podobně jako v algebře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • najzaujimavejsi predmet zimneho semestra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhodně nejzajímavější předmět zimního semestru, je škoda, že k němu není cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi rozsáhlý předmět, bylo téměř nemožné ho plně obsáhnout v jednom semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • chybí cvičení
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [15] 1.07
1 : |===================.| 93 % [14] rozhodně ano
2 : |=...................| 6 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [15] 1.13
1 : |=================...| 86 % [13] rozhodně ano
2 : |===.................| 13 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [15]
1 : |========............| 40 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [5] spíše ano
3 : |=====...............| 26 % [4] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [15]
1 : |============........| 60 % [9] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne