Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 14 / 64
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [153] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [102]  
2 : |====................| 21 % [33]  
3 : |=...................| 7 % [11]  
4 : |=...................| 3 % [6]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Možná to ovládání tabule :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není v podstatě co.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Omílanou tabuli nechme být :) Občas je paní profesorka trošku chaotická, zvlášť když se snaží něco poněkolikáté vysvětlit jiným způsobem. Ale to už je asi její charakterový rys.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tezko co zlepsovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je otázkou, zda něco takového existuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V zápiscích mi zůstalo pár výkřiků do tmy. Občas by neškodilo zdůraznit, co vlastně děláme a k čemu chceme dospět či jaká je souvislost...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ani neviem, prednasky boli naozaj vyborne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvítal bych, kdyby se do důkazů vnášelo méně chaosu, než analýza vyžaduje (Kupříkladu psaní nejdřív odshora dolů, pak když nestačí třetí tabule, tak psát mezi řádky, když ani to nestačí, tak mazat to, co je právě na této třetí tabuli a opět psaní na tuto tabuli, člověk pak sice uvěří, že jsme došli k výsledku, nicméně už ani neví jak a proč a kde začal, co vlastně dokázal. Lepší by bylo napsat znění věty, to nějak zvýraznit (dát do rámečku) a dát ho tak, aby bylo pořád na očích. Dále mazat tabuli alespoň trochu úhledněji (vertikálně; po Lissajousových obrazcích jsou důkazy méně čitelné a opět ztrácejí na přehlednosti). Bylo by skvělé, kdyby se zezačátku velmi zhruba nastínil průběh důkazu.
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [11]
  • Humor, zapaleni pro vec - pani profesorka je docela temperamentni. Casto se pta studentu, jestli nejaka vec plati, nebo ne. Podle me jedna z nejlepsich prednasek zimniho semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprostý přehled v probírané látce a ochota všechno dopodrobna vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednáškách paní profesorky se člověk nikdy nenudí. Hlavně když se objeví rušící element, který paní profesorka umí bezvadně zklidnit. A navíc paní profesorka skvěle komunikuje se zbytkem přednáškového sálu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji především živý výklad, vzbuzující zájem o probíranou látku, dále schopnost pružně reagovat na dotazy a pohotově vymýšlet různé protipříklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní profesorka je úžasný pedagog. Často nám "zakazovala" psát. Ale musím říct, že jen poslouchat je lepší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní orientace v oboru, neuvěřitelná energie, která z p. prof. čiší, skvělé využití času (ještě než si sundala kabát, už psala první důkazy). Neuvěřitelné je, jak všechno odpřednáší z hlavy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura přednášek, nadhled, využívání nejrůznějších diagramů a nákresů pro lepší pochopení probírané látky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prof. Pelantová umí vycítit, na co přesně se student ptá, co nechápe, a hned jasně a srozumitelně odpoví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemné vystupování, srozumitelnost výkladu. A taky to že nás tlačila spíše do poslouchání než zapisování všeho co řekne ("všechno je ve skriptech"). Až o zkouškovém jsem pochopil že to je opravdu o dost přínosnější - otevřená skripta a obyč. tužka na dopisování detailů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyborna schopnost zaujat studentov a zrozumitelne vysvetlit latku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře rozumí problematice.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10]
  • Edity skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta jsou naprosto dostačující. Opravdu nemělo význam si na přednáškách moc psát. Spíš jsem občas něco připsal do skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta + můj sešit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta a vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta p. prof. Pelantové
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zo skript a poznamok z prednasok
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematická analýza 1.
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematická analýza 1 Prof. Pelantové
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [8]
  • Bál jsem se, že ji něčím naštvu a ona začne křičet. To se potvrdilo, ale paní profesorka to nemyslí zle - jen se snaží z lidí dostat maximum.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska neni sice jednoducha, ale myslim ze prof. Edita zkousi dobre a spravedlive.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušku jsme si užil - byla tam příjemná atmosféra - člověk pak vyvodil mnohem víc věcí, než doma. Prostředí pro zkoušku bylo naprosto skvělé. Celkově se jednalo o jednu z nejpříjemnějších zkoušek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O zkoušce koluje mnoho zažitých nepravdivých pověstí. Sice trvala tři a půl hodiny, ale probíhala v klidné atmosféře. Paní profesorka se snažila dostat ze studentů co nejvíc, v případě nejasností i trochu pomohla nebo jemně napověděla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systém skládání zkoušky po 5 studentech není špatný, možná by to ale chtělo prodloužit interval mezi skupinkami. Když totiž po dvou hodinách přijdou další studenti a ranní skupina stále sedí na zkoušce v plném počtu, začne být v učebně trochu těsno a trvá trochu dlouho, než prof. Pelantová všechny obejde a zadá další otázku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška probíhá ve velice přátelské atmosféře. Možná až moc. Zkouška mi přišla o dost lehčí než algebra (nemyslím teď kvůli látce).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bolo to fajn ked je clovek nauceny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenil bych u zkoušky více úkolů, rozhodnout o známce ze 2 důkazů a 2 definic mi nepřipadá relevantní. Kdyby profesorka studentům věnovala více času na vlastní přemýšlení, nechala je alespoň 10 minut v kuse samostatně pracovat. Nedat příliš znát své emoce, nerozhodovat o známce na základě výsledků z Mat. analýzy B.
    Studijní průměr: neuveden

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.21
1 : |================....| 78 % [11] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14] 1.86
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [2] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 1.43
1 : |=============.......| 64 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14] 1.14
1 : |=================...| 85 % [12] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 13 % [2] 7-10
4 : |===============.....| 73 % [11] 11-14
5 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [24] 1.00
1 : |=...................| 4 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 54 % [13] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [14] 1.43
1 : |==============......| 71 % [10] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [14] 1.57
1 : |=============.......| 64 % [9] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [14] 2.14
1 : |======..............| 28 % [4] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [7] spíše ne
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13] 1.15
1 : |=================...| 84 % [11] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [14] 1.43
1 : |==============......| 71 % [10] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [14] 2.14
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] neutrální
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne