01PRA1  >  Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Počet hodnotících: 4 / 27
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 27 studentů.
Ukončilo předmět: 14 studentů.
|==========..........| 51 %

Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [4]
  • K předmětu citelně chybí skripta. Studenské verze obashují řadu nepřesností, proto je těžké se na ně spolehnout. Tempo na posledních přednáškách, kde se probírá nejdůležitější látka bylo vysoké, některé věci se vynechaly apod. Dále bych ocenil více aplikací do praxe. Například u zkoušky bývá příklad na pravděpodobnost, na který vlastně nejsme z přednášek, kde se vyjma několika prvních, probírá jen teorie, příliš připraveni. Ale prý se něco počítá v letním semestru v PRA2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Proste soucast matematiky... ocenil bych vetsi matematickou korektnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět poměrně dost vyžaduje znalosti z matematiky na úrovni A, takže je zvláštní, že je zařazen jako povinný i v oborech, které tuto úroveň nevyžadují.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • divny predmet! ac ma psany rozsah 4+2, jde v podani pana Kusa spis o 6+0, coz je vazne dost - myslim, ze by to slo pekne zkratit a oklestit treba 4+0... preci jen tri prednasky tydne, to malokdo vydrzi chodit a sledovat latku... taky by to chtelo lepsi studijni materialy!!! (napsat skripta), at je nejaky poradny zdroj, odkud se to ucit...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [4] 3.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [4]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |===============.....| 75 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne